Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه اولویت معاونت سیاسی موضوعات اقتصادی است گفت : با مرتفع شدن مشکلات اقتصادی، چالش‌های اجتماعی، سیاسی و امنیتی حل خواهد شد.

او گفت: در سال پایانی عمر دولت، تلاش‌ها و خدمات به ارتقای رضایتمندی مردم بیانجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر هرچه رضایتمندی بیشتر باشد مردم بیشتر به نظام اسلامی وفاداری خواهند داشت افزود: انتخابات اخیر هشداری برای فاصله افتادن بین مردم و مسئولین بود و باید نسبت به این مساله اهتمام جدی داشت.

خوش اقبال افزود: ناامید کردن مردم جفا به نظام، انقلاب و خون شهدا است.

نور بخش حاتمی مدیر کل جهادکشاورزی استان با ارائه گزارشی از رشد تولیدات زراعی، دامی و گلخانه‌ای در استان افزود: برنامه ۳ ساله‌ای برای بخش کشاورزی استان تهیه شده و در سال ۹۸، ۱۲هزار نفر اشتغالزایی داشته ایم.

او گفت: با تحقق برنامه ۳ساله بخش کشاورزی می توانیم کمک سه تا چهاردرصدی به اشتغال استان داشته باشیم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه جهاد کشاورزی رونق تولید رونق کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پیشنهاد برای تحقق «رونق تولید با مشارکت مردم»

ایسنا/کرمانشاه یک نماینده مجلس معتقد است برای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» ابتدا باید اعتماد مردم را جلب کنیم تا منابع و سرمایه‌هایی که در اختیار دارند را وارد بخش تولید کنند.

حجت الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: اینکه طی چند سال اخیر محوریت اصلی نامگذاری سالها با موضوع تولید بوده بیانگر اهمیت بخش تولید و توجه ویژه رهبر انقلاب به این موضوع است.

وی از مزایای رونق تولید در کشور یاد کرد که در درجه اول به کاهش نرخ بیکاری کمک خواهد کرد و از سوی دیگر باعث می‌شود سرمایه‌ها و نقدینگی به جای اینکه وارد فضای دلالی شود، به سمت فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی بیاید.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه یکی دیگر از مزایای رونق تولید را رشد صادرات دانست که کمک می‌کند در بازارهای جهانی حضور پررنگ‌تری داشته باشیم و منابع ارزی مناسبی در اختیار کشور قرار بگیرد.

حسینی‌کیا با بیان اینکه تاکید امسال مقام معظم رهبری رونق تولید بامشارکت مردم است، افزود: کلید طلایی جلب مشارکت مردم، اعتمادسازی از سوی دولت است تا مردم سرمایه و نقدینگی که در اختیار دارند را به سمت بخش تولید سوق دهند.

وی اظهار کرد: ورود سرمایه‌های مردم به بخش تولید نه تنها به رونق این بخش کمک می‌کند، بلکه باعث می‌شود سرمایه‌های سرگردان دیگر وارد فعالیت‌های واسطه‌گری و سایر بازارها  مانند ارز، طلا، خودرو و... نرود و باعث التهاب در این بازارها نشود.

نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی سپس به بیان راهکارهایی پرداخت که دولت می‌تواند از طریق آنها اعتماد و مشارکت مردم را افزایش دهد و یکی از مهمترین این راهکارها را بهبود فضای کسب و کار و تسهیل در صدور مجوزها و الکترونیکی کردن ارائه خدمات دانست و افزود: از سوی دیگر جذب مشارکت مردم در بخش تولید نیازمند حمایت بانک‌ها نیز هست و دولت باید برای جهت دهی منابع بانکی به سمت بخش تولید و سرمایه‌گذاری نیز اقدام کند.

حسینی‌کیا خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مواردی که برای ترغیب سرمایه‌گذاری در بخش تولید ضروری است، تسهیل فرآیند صادرات و استفاده حداکثری از ظرفیت بازارهای جهانی است که در این زمینه نیز باید اقدامات جدی صورت بگیرد.

وی معتقد است، چنانچه مردم پای کار بیایند و دولت نیز زیرساخت‌های لازم را فراهم کند، تحقق کامل شعار سال را شاهد خواهیم بود که می‌تواند زنجیروار و یکی بعد از دیگری مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور را نیز حل کند، زیرا وقتی که تولید رونق بگیرد به دنبال آن بیکاری حل خواهد شد و جوانانی که شغل داشته باشند سراغ ازدواج و فرزندآوری می‌روند.

این نماینده مجلس به این موضوع نیز اشاره کرد که در سالیان گذشته نیز بارها موضوع خصوصی سازی و جلب مشارکت مردم مورد تاکید بوده، اما گاهی منجر به تجارب ناموفقی شده و گفت: باید دولت و سازمان‌های نظارتی مراقبت کنند که دیگر چنین مواردی تکرار نشود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اشتغال و امید آفرینی با احیای واحدهای راکد
  • افزایش ۲۵ درصدی جوجه ریزی و ۱۰ برابری صادرات میوه در مازندران
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش مشارکت‌های مردمی است
  • رونق گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در گلستان
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید 
  • چند پیشنهاد برای تحقق «رونق تولید با مشارکت مردم»
  • جهش تولید به امیدآفرینی نیاز دارد
  • افزایش بهره وری، از مهمترین راهکار‌های رسیدن به خودکفایی در کشاورزی
  • ضرورت و اهمیت هدف‌گذاری شعب بانک مسکن به منظور جلب سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در جهت رونق تولید مسکن و تحقق شعار سال