Web Analytics Made Easy - Statcounter

دورتموند امروز و در کمال تعجب با دو گل در خانه آگسبورگ شکست خورد.

به  گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دورتموند امروز از سری مسابقات هفته دوم بوندسلیگا مهمان آگسبورگ بود که این مسابقه نهایتا با نتیجه 2-0 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

در حالی که دورتموندی‌ها توپ و میدان را در اختیار داشتند آگسبورگ از جناح چپ به یک ضربه آزاد دست یافت که ارسال دنیل کالگیوری و ضربه سر فلیکس اودوخای گل برتری تیم میزبان را رقم زد تا بازی در نیمه اول با یک گل به سود آگسبورگ خاتمه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم اما این تیم میزبان بود که کار را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 54 گل دوم خود را هم وارد دروازه دورتموند کرد. دنیل کالگیوری که پاس گل اول را ارسال کرده بود این بار برای آگسبورگ موفق به گلزنی شد تا تیمش 2-0 پیش بیفتد.

در ادامه مسابقه نیز همه حملات دورتموند بی نتیجه ماند و بازی با نتیجه 2-0 به سود آگسبورگ خاتمه یافت تا شاگردان لوسین فاوره در همین ابتدای بوندسلیگا یک شکست ناامید کننده را تجربه کرده باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بوندسلیگا فوتبال آگزبورگ دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای «تو محشری» امید با مجوز صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 در بخشی از برنامه صداتو که از یکی از پلتفرم‌ها با مجوز صداوسیما پخش می‌شود، آهنگ «تو محشری» امید سلطانی اجرا شد که با رقص گروهی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله همراه شد. این بخش را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اجرای «تو محشری» امید با مجوز صداوسیما
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • سرانجام جانشین هانس یواخیم واتسکه در دورتموند مشخص شد؛ لارس ریکن
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • زلزله در دورتموند: ضربه غیرمنتظره از واتسکه