Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 در ورزشگاه الجنوب قطر به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان رفت که نیمه اول مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

داور: احمد ابولکر الکف( عمان)

کمک داوران: ابوبکر الامیری، رشید حامد( عمان)

کارت زرد:ارسلان مطهری( استقلال)ایگور کریمتس( پاختاکور)

کارت قرمز:-

گل: علی کریمی( دقیقه 32 ) برای استقلال دراگان سران( دقیقه 44) برای پاختاکور

ترکیب استقلال:سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته

سرمربی: مجید نامجو مطلق

ترکیب پاختاکور ازبکستان:علی‌اونوف،‌ اسمایلوف، ماشاریپوف،‌ دراگان کران، کریمتس، خامداموف، ژامرابکوف، سویونوف، سابیر خوجایف، سایفف، دردییوک

مربی: پیتر اگ هویسترا( سرمربی تیم پاختاکور به کرونا مبتلا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

)

دقایق حساس:

دقیقه 4:

داور عمانی با اولین خطای بازیکنان استقلال به آنها کارت زرد نشان داد. ارسلان مطهری به دلیل خطا کارت زرداول بازی را گرفت و داور بعد از دادن اخطار به او تذکر هم داد.

دقیقه 5:

ایگور کریمتس به دلیل خطای شدید روی فرشید اسماعیلی کارت زرد دوم مسابقه را از داور گرفت.

دقیقه 10:

تا این لحظه دو تیم نتوانستند موقعیت گلی روی دروازه حریفان ایجاد کنند.

دقیقه 12:

اولین کرنر بازی را پاختاکور راروی دروازه استقلال زد که دیاباته مثل یک مدافع توپ را از شش قدم آبی پوشان دور کرد. توپ برگشتی بازهم راهی کرنر شد. در این دقایق پاختاکور بیشتر صاحب توپ و میدان است.

دقیقه 21:

دردیوک صاحب یک موقعیت گلزنی شد و شوت او از داخل محوطه جریمه بعد از برخورد به مدافعان استقلال راهی کرنر شد. 

دقیقه 25:

شوت از راه دور سران بازیکن پاختاکور را حسینی دروازه بان استقلال با یک واکنش خوب دفع کرد.

دقیقه 26:

استقلال در یک ضد حمله شیخ دیاباته را در موقعیت تک به تک با دروازه بان پاختاکور قرار گرفت که شوت او را دروازه بان پاختاکور دفع کرد تا استقلال اولین کرنرش را بزند.

دقیقه 31:

مدافعان پاختاکور پشت محوطه جریمه روی مهدی قائدی مرتکب خطا شدند که بازیکنان پاختاکور به این تصمیم داور معترض شدند. علی کریمی با یک ضربه فنی دقیق گل اول بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 35:

مهدی قائدی پابه توپ وارد محوطه جریمه پاختاکور شد که دو مدافع همزمان توپ مهاجم استقلال را دفع کردند.

دقیقه 40:

ضربه کرنر استقلال حاصلی برای این تیم نداشت.

دقیقه 44:

ارسال دقیق روی دروازه استقلال به درگان سران رسید و او هم با یک ضربه سر دقیق گل تساوی تیمش را زد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا فوتبال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها

ملی‌پوشان فوتسال کشورمان با قرار گرفتن در جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا، به جام جهانی ۲۰۲۴ صعود کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی از مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴، در سالن بانکوک آره‌نا مقابل تیم ملی قرقیزستان صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۶ بر یک پیروز شد.

برخلاف دو مسابقه نخست که تیم شمسایی نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشت، ایران در دقیقه ۸ با شوت بهروز عظیمی به گل رسید که دونیربک آمانبائف، یک دقیقه بعد با گشودن دروازه ایران توانست بازی را به تساوی بکشاند. البته این پایان کار در نیمه اول نبود و سالار آقاپور در دقیقه ۱۰ گل زیبایی از یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند تا ملی‌پوشان کشورمان با پیروزی ۲ بر یک راهی رختکن شوند.

نیمه دوم نیز مطابق میل ایران پیش رفت. مهدی کریمی در دقیقه ۲۶ برای قهرمان ۱۲ دوره رقابت‌ها گلزنی کرد و سعید احمد عباسی دروازه قرقیزستان را در دقیقه ۲۴ باز کرد تا همچنان مدعی اصلی عنوان آقای گلی جام باشد. تلاش‌های قرقیزستان نتیجه‌ای به دنبال نداشت و کریمی در دقیقه ۳۶ برای ایران گلزنی کرد. گلزنی علی‌اصغر حسن‌زاده در دقیقه ۳۷ نیز تیر خلاصی به قرقیزستان بود و حکم صعود ایران را امضا کرد.

تیم ملی کشورمان همانند ۱۶ دوره گذشته جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و با حذف ژاپن، تنها تیم حاضر در رقابت‌ها محسوب می‌شود که طعم قهرمانی آسیا را چشیده است. با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌ها سهمیه جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب می‌کنند، شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی به جام جهانی نیز صعود کردند.

تیم ملی ایران از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت، در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف برنده مسابقه ازبکستان - ویتنام می‌رود. دیدار ازبکستان و ویتنام از ۱۷:۳۰ امروز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد