Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی باشگاه دانشجویی (ایسکانیوز)، سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) به مناسبت ۲۶ سپتامبر روز جهانی نابودی کامل تسلیحات هسته‌ای، در رشته توئیتی اعلام کرد: روز جهانی نابودی تسلیحات هسته‌ای، فرصتی برای اصلاح تفکر مستبد جهانی نسبت به موضوع استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام توئیتری آمده است: امروز کشورهای زیادی روی به استفاده از انرژی هسته ای آورده‌اند، اما جمهوری اسلامی ایران با رویکردی شفاف بیشترین همکاری‌ها را با آژانس بین المللی انرژی اتمی داشته است که این موضوع حقانیت استفاده به حق از این انرژی را برای مردم ایران ثابت می‌کند.

این سازمان می افزاید: سازمان انرژی اتمی ایران با نگرش استفاده صلح آمیز از فناوری هسته‌ای، برنامه های علمی خود را در حوزه های سلامت، کشاوزی، غذا، رادیودارو، ایزوتوپ‌های پایدار و... به طور دقیق و با عزمی مضاعف پیش می‌برد و تحریم‌های علمی دانشمندان هسته‌ای ایران در اصل راهبردی برنامه هسته‌ای(ایران) خللی ایجاد نخواهد کرد.

همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند:جمهوری اسلامی هرگز در پی تسلیحات هسته‌ای نیست، و نیز هرگز از حق ملت خود در استفاده‌ صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای چشم‌پوشی نخواهد کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا علاوه بر اینکه علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی را در فهرست تحریم های خود قرار داده است، اخیرا نیز چهار معاون این سازمان را تحریم کرد.

انتهای پیام/

حامد افروغ کد خبر: 1073876 برچسب‌ها سانتریفیوژ سازمان انرژی اتمی تحریم هسته ای دانشمندان هسته ای

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سانتریفیوژ سازمان انرژی اتمی تحریم هسته ای دانشمندان هسته ای سازمان انرژی اتمی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ ای ایران وارد نشده است

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) امروز جمعه تایید کرد که در نتیجه حادثه روی داده، هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده است.   به گزارش ایسنا، اوایل امروز رسانه‌ها گزارش دادند سیستم‌های پدافندی ایران با نفوذ چند ریزپرنده برخورده کرده و آنها را منهدم کرده است.   در پی این رویداد صداهایی ناشی از انفجار در نزدیکی شهر اصفهان شنیده شد که ناشی از عملکرد سیستم‌های پدافند هوایی بوده است.   بعدا رسانه‌های داخلی ایران گزارش دادند که تأسیسات هسته‌ای ایران امن هستند.   به گزارش اسپوتنیک، در پی این رویدادها آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تایید کرد که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است.   آژانس در ایکس نوشت: رافائل گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواستار خویشتنداری شدید از سوی همه است و تکرار می‌کند که تاسیسات هسته‌ای هرگز نباید هدف درگیری‌های نظامی باشند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش آژانس انرژی اتمی به حمله امروز صبح در اصفهان
  • آژانس: هیچ آسیبی به مراکز هسته‌ای ایران وارد نشده
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ ای ایران وارد نشده است
  • بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره سایت‌های هسته‌ای ایران
  • اسلامی: آژانس به طور منظم از تاسیسات هسته‌ای بازدید می‌کند
  • تابع قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها هستیم
  • تابع قانون اقدام راهبردی در لغو تحریم‌ها هستیم
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد
  • اسلامی: بازدید منظم آژانس از تأسیسات هسته‌ای/ نظارت ۱۲۰ بازرس
  • از سرگیری بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران