Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@05:46:23 GMT

حریق گسترده در شهرک بازیافت سمنان خسارت جانی نداشت

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۹۵۱۷

حریق گسترده در شهرک بازیافت سمنان خسارت جانی نداشت

سعید اسمعیل پور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به وقوع حریق گسترده همزمان با شامگاه شنبه در شهرک بازیافت سمنان، بیان کرد: این شهرک در هشت کیلومتری سمنان واقع است و به محض دریافت اطلاع از آن نیروهای آتش نشانی به همراه پنج خودرو سبک و سنگین برای اطفا حریق به محض اعزام شدند.

وی افزود: به دلیل گستردگی حریق دو دستگاه لودر آتش نشانی و سه دستگاه تانکر آب‌رسان نیز به محل آتش سوزی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آتش نشانی سمنان با بیان اینکه با تلاش آتش نشانان این حریق اطفا شد و خوشبختانه خسارت جانی نداشت، تاکید کرد: علت دقیق وقوع این آتش‌سوزی در دست بررسی است.

کد خبر 5033606

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی سمنان ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع اولین فقره آتش سوزی جنگلی در مازندران

عبداله شمس رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس در گفت و گو با خبرنگار مهر با تأیید وقوع یک فقره آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی منطقه نوکرس مرزن آباد اظهار کرد: این حریق بعدازظهر امروز رخ داد و نیروهای منابع طبیعی و مردمی برای اطفای آن اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه ترافیک جاده کندوان سبب زمان بر شدن اعزام نیروها به منطقه شده است، افزود: این آتش سوزی از نوع سطحی بوده است.

وی وزش باد را سبب سرایت حریق اعلام کرد و گفت: عملیات اطفا در دست اقدام است.

دیگر خبرها

  • ایجاد خودروی ارتباط سیار در آتش‌نشانی قم
  • ریزش سنگ در محور چالوس/ هیچ خسارت مالی و جانی نداشت
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • تدوین اولین استاندارد آموزشی اطفای حریق در قطار
  • اطفای حریق پنبه یک دستگاه تریلی در چمن بید
  • انتقاد فرماندار از کمبود امکانات، تجهیزات ونیرو درآتش نشانی
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • وقوع اولین فقره آتش سوزی جنگلی در مازندران
  • زمین لرزه سالند خسارتی در پی نداشت
  • حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه + عکس