Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@04:57:10 GMT

شکوفایی درختان آکاسیا در سوچی

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۹۵۵۵

شکوفایی درختان آکاسیا در سوچی

خبرگزاری میزان-آکاسیا از درختان با ارزش مناطق نیمه گرمسیری است که زمستان را تا حدود ۹ درجه سانتیگراد به خوبی تحمل میکند. در شمال و بخصوص در مناطق جنوبی ایران در حاشیه خلیج فارس این درختان به فراوانی در کنار جاده‌ها و دشت‌ها دیده میشوند. از درختان مقاوم در برابر خشکی و کم آبی میباشد. عمر این گیاه کوتاه بوده و به طور متوسط ۲۰ تا ۳۰ سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های آکاسیا با عنوان میموزا در گلفروشی‌ها عرضه می‌شود. برچسب ها: درختان شکوفایی آکاسیا سوچی دنیا بین الملل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: درختان شکوفایی سوچی دنیا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان بقایای هرس شده درختان خود را جمع آوری نمایند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمدجعفری اظهار داشت: کشاورزان و باغداران شهرستان نسبت به جمع آوری سر شاخه های هرس شده و بقایای درختان باغات خود هرچه سریعتر اقدام نمایند و از ریختن در داخل رودخانه ها ومسیل های آب به منظور صیانت از منابع آبی وخاکی  وحفاظت ازآبگرفتگی معابرجدا خودداری نمایند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تفت در ادامه خاطر نشان کرد: باغداران محترم با عنایت به  فصل هرس درختان  و  با توجه به اینکه برخی آفات مانند سوسک سرشاخه خوار و پروانه چوبخوار و.....در سر شاخه های هرس شده به صورت لارو در حال زمستانگذرانی هستند و با شروع فصل بهار و گرم شدن هوا از این شاخه ها خارج شده و به سمت باغات  هجوم می آورند  از نگهداری سرشاخه های هرس شده در محیط ویا اطراف باغ خودداری کرده و یا در صورت نگهداری نسبت به نیم سوز کردن یا امحا اقدام نمایند.

محمدجعفری افزود: لازم به ذکر است در صورت عدم توجه به توصیه های کارشناسی و رسیدن آسیب به باغات مجاور ویا رها کردن درمسیر رودخانه ها و ایجاد آبگرفتگی در صورت بی توجهی باغداران محترم و وجود شاکی خصوصی با مسببین ایجاد این مخاطره از طریق مراجع قانونی برخورد میگردد.

دیگر خبرها

  • قلع و قمع درختان معضل این روز‌های جنگل‌های روستای پای طوف جلیل + فیلم
  • نصب تله‌های فرمونی برای جلوگیری از آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار
  • نصب تله های فرمونی در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • کشاورزان بقایای هرس شده درختان خود را جمع آوری نمایند
  • انتقال «سوچی» از زندان به حصر خانگی
  • درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند + فیلم
  • گردشگری بومی و نقش آن در شکوفایی اقتصاد مناطق
  • صندوق نوآوری و شکوفایی چه خدمات و تسهیلاتی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا می کند؟
  • اجرای هرس شاخه‌های درختان سیب در مراغه
  • خروش زرینه رود به سمت دریاچه ارومیه + فیلم | آب تنه درختان اطراف رودخانه را هم گرفت