Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-19@04:24:17 GMT

تجمع معترضان اسرائیلی مقابل اقامتگاه نتانیاهو

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۹۶۲۳

تجمع معترضان اسرائیلی مقابل اقامتگاه نتانیاهو

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، رسانه‌ها از برگزاری تجمع مقابل اقامتگاه نخست وزیر رژیم صهیونیستی و تلاش پلیس برای مسدود کردن خیابان‌های منتهی به اقامتگاه وی خبر دادند.

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع» صدها تن از مخالفان «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل مقابل اقامتگاه وی در بیت‌المقدس و همچنین مقابل اقامتگاه خانواده نتانیاهو در «قیصریه» تظاهرات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از شروع این تظاهرات پلیس مسیرهای منتهی به خیابانهای محل اقامت نتانیاهو را مسدود کرد. معترضان در تجمع امشب فریاد می‌زدند که تنها نتانیاهو مقصر نابسامانی‌های موجود است. تظاهرکنندگان نتانیاهو را عاملی مقابل اجرای دموکراسی در فلسطین اشغالی می‌دانند.

چندی قبل رسانه‌ها از برگزاری تجمع اعتراضی علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سواحل تل آویو خبر دادند.

به نوشته روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» ده‌ها معترض به  نخست وزیر رژیم  اسرائیل با وجود ممنوعیت تجمع  به خاطر کرونا، علیه وی در سواحل تل آویو شعار سر دادند. این معترضان از جنبش موسوم به «جنایت نخست وزیر» بودند که با دست داشتن تصاویری از نتانیاهو با وجود محدودیت وضع شده به دلیل شیوع کرونا  در سواحل تل آویو علیه وی شعار دادند.

نارضایتی عمومی از نحوه مقابله  نتانیاهو با شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی ناشی از آن، هزاران نفر را در فلسطین اشغالی  به خیابان‌ها کشانده و  معترضان خواستار استعفای نتانیاهو از سمت خود هستند.  نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتظار محاکمه خود در دادگاه به اتهام فساد  مالی است.

 این دور از تظاهرات بزرگترین تظاهرات علیه نتانیاهو  از سال 2011 به این سو است و  پلیس بارها با جمعیت حاضر با خشونت برخورد کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: مقابل اقامتگاه نخست وزیر رژیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، دیوید کامرون صبح امروز به اسرائیل رفت و قرار است با نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز دیدار کند. به گزارش رسانه‌های انگلیسی، وزیر امور خارجه انگلیس قرار است در این دیدار، علاوه بر دعوت به خویشتنداری، از اسرائیل بخواهد تا بر سر امدادرسانی به مردم غزه، مشکل ایجاد نکند.
ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس نیز دیروز اعلام کرد با نتانیاهو گفتگو و حمایت انگلیس از اسرائیل را بار دیگر اعلام کرده است. وی در این گفتگو همچنین خطر‌های افزایش تنش، در پی حمله ایران به اسرائیل را گوشزد کرده است.

دیگر خبرها

  • نگرانی رژیم صهیونیستی از حکم بازداشت نتانیاهو
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • دیوید کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • دیود کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی: تصمیمات‌مان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • نتانیاهو: جامعه بین‌الملل یکپارچه علیه ایران بایستد
  • نخست‌وزیر انگلیس: به زودی با نتانیاهو گفتگو خواهم کرد
  • درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو