Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@23:31:07 GMT

قوچان‌نژاد ۳۳ ساله مثل گوچی تیم ملی!

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۹۶۸۲

قوچان‌نژاد ۳۳ ساله مثل گوچی تیم ملی!

زوله با نمایش درخشان و دبل مهاجم ایرانی خود مقابل اسپارتا روتردام به برتری رسید.

به  گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه بازی‌های هفته سوم لیگ اردیویسه هلند، تیم زوله که رضا قوچان‌نژاد را برای سومین مسابقه پیاپی به‌عنوان مهاجم نوک در خط حمله داشت، از ساعت ۱۸ امشب در ورزشگاه مک‌دری پارک با اسپارتا روتردام رده پانزدهمی اسپارتا روتردام دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که نیمه اول با تساوی بدون گل رو به پایان بود، تیم زوله روی توپ ارسالی از کرنر سمت چپ زمین و ضربه سر یوتا ناکایاما نزدیک بود گلزنی کند که میکا پینتو، بازیکن پرتغالی اسپارتا روتردام روی خط دروازه با دست توپ را دفع کرد تا داور در این صحنه اعلام پنالتی و مدافع حریف را اخراج کند.

رضا قوچان‌نژاد پس از دو هفته ناکامی در گلزنی، امشب پنالتی زوله را در وقت‌های اضافه نیمه اول تبدیل به گل کرد تا تیمش با برتری یک بر صفر برابر اسپارتا روتردام به رختکن برود.

مهم ترین کتاب سلینجر رو با تخفیف از 30 بوک بخر

مهم ترین کتاب سلینجر رو با تخفیف از 30 بوک بخر

در حالی که یک دقیقه و ۲۰ ثانیه از شروع نیمه دوم گذشته بود، زوله روی توپ ارسالی از کرنر و رفت و برگشتی که بخاطر دفع ناقص مدافعان اسپارتا روتردام اتفاق افتاد، با ضربه پای راست و غیر تخصصی قوچان‌نژاد به گل دوم دست یافت.

کلینت لیمانس با شوت روی پا گل سوم زوله را به ثمر رساند و ناکایاما، هافبک ملی‌پوش ژاپنی چهارمین گل یاران گوچی را در دقیقه ۷۱ با ضربه سر زد تا این تیم پس از یک شکست و یک مساوی، به نخستین پیروزی فصل با نتیجه ۴ بر یک مقابل اسپارتا روتردام برسد و با ۴ امتیاز موقتا در رده هفتم جدول لیگ اردیویسه قرار بگیرد.

قوچان‌نژاد که حضور ۷۴ دقیقه‌ای مقابل اسپارتا روتردام داشت، امشب نوار گل نزدن‌های خود را پاره کرد تا با این درخشش جایگاهش در ترکیب تیمش را هم محکم کند و امیدوار به گلزنی در هفته‌های آینده بماند.

گوچی فوتبال ایران که سال گذشته در ۱۳ بازی ۷ گل به ثمر رسانده و در این فصل هم ۲ گل در ۳ مسابقه به نام خود ثبت کرده، با این عملکرد نشان می‌دهد که در ۳۳ سالگی هم می‌توان روی او حساب باز کرد؛ درست مثل زمانی که در بازی‌های تیم ملی ایران می‌درخشید و گل‌های خاطره‌انگیز می‌زد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زوله فوتبال قوچان نژاد لیگ هلند اسپارتا روتردام قوچان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع و خاکسپاری پرویز داوودی

(تصاویر) غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع و خاکسپاری پرویز داوودی

دیگر خبرها

  • نژاد خاصی از بُز که غش می‌کند! + فیلم
  • (تصاویر) غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع و خاکسپاری پرویز داوودی
  • اجتماع مردم قوچان در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • تقدیر مجمع کلانشهر‌های ایران از خدمات ۲۰ ساله شهردار قم
  • شهرداری خانلق شیروان قهرمان کشتی باچوخه کشور
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار متر مکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار مترمکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • خارج کردن توده ۱۸ کیلوگرمی از شکم بانوی ۳۶ ساله
  • توده ۱۸ کیلویی از بدن یک بانوی بهشهری خارج شد
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان