Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ سه روز پس از فتح سوپرکاپ اروپا دوباره در بوندسلیگا به میدان می رود.

در هفته دوم فصل 21-2020 بوندسلیگا آلمان، تیم های هوفنهایم و بایرن مونیخ مقابل یکدیگر قرار می گیرند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی هوفنهایم و بایرن مونیخ:

اطلاعات بازی هوفنهایم و بایرن مونیخ  تاریخ برگزاری: یکشنبه، 6 مهر 1399 (27 سپتامبر 2020) ساعت برگزاری: 17:00 به وقت تهران مکان برگزاری: راین نکار آرنا، هوفنهایم بررسی وضعیت تیم های هوفنهایم و بایرن مونیخ هدایت هوفنهایم در فصل جدید به سباستین هونس، سرمربی سابق تیم ب بایرن مونیخ سپرده شده و هونس خیلی زود با دوستان قدیمی خود دیدار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
هوفنهایم در شروع فصل بوندسلیگا، نتیجه مثبتی گرفت و هفته اول را با پیروزی 3-2 آغاز کرد. هوفنهایم طی سال های اخیر یکی از تیم های دردسرساز بوندسلیگا برای بایرن مونیخ بوده و آن ها قصد دارند با استفاده از خستگی بایرن مونیخ، بتوانند از این حریف قدرتمند امتیاز بگیرند. مطمئننا سباستین هونس بایرن مونیخ را خیلی خوب می شناسد و این مسئله می تواند برای تیمش یک برگ برنده باشد. بایرن مونیخ تحت هدایت هانسی فلیک به کسب نتایج درخشان خود ادامه می دهد. پس از شروعی طوفانی در بوندسلیگا با کسب پیروزی 8-0 مقابل شالکه، باواریایی ها پنجشنبه شب مقابل سویا قرار گرفتند و در یک بازی سخت که 120 دقیقه به طول انجامید، توانستند با پیروزی 2-1 برابر سویا، سوپرکاپ اروپا را فتح کنند. حالا آن ها پس از سه روز دوباره باید به میدان بروند و فشردگی تقویم مسابقات، یکی از مسائل ناخوشایند برای بایرن مونیخ به شمار می رود. هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ بارها اظهار کرده در صورت فشرده شدن مسابقات، ممکن است از سبک بازی دیگری استفاده کند. مطمئننا رویارویی با حریفی سرسخت به نام هوفنهایم و استراحت کم تر نسبت به آن ها باعث می شود بایرن مونیخ کار ساده ای در بازی فردا نداشته باشد. پیروزی بایرن مونیخ در بازی فردا باعث می شود آن ها با توجه به تفاضل گل بسیار خوب خود به صدر جدول برگردند.

کنفرانس خبری سرمربی بایرن مونیخ

هانسی فلیک: نویر و لواندوفسکی لایق کسب جایزه بهترین بازیکن سال یوفا هستند

ترکیب احتمالی هوفنهایم و بایرن مونیخ

هوفنهایم (2-1-4-3): بائومن | آدامز، فوگت، بیتساکیچ | آکپوگوما، ساماسکو، گیگر، کادرابک | بائومگارتنر | دبور، کراماریچ

بایرن مونیخ (1-3-2-4): نویر | پاوار، زوله، آلابا، دیویس | کیمیش، گورتسکا | سانه، مولر، گنابری | لواندوفسکی

غایبان هوفنهایم و بایرن مونیخ

هوفنهایم: هاوارد نوردوایت، کوستاس استافیلیدیس، بنجامین هوبنر (مصدوم)

بایرن مونیخ: تانگی نیانزو کواسی (مصدوم)

جایگاه هوفنهایم و بایرن مونیخ در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 5 بایرن مونیخ 1 0 0 8 0 8 3 10 هوفنهایم 1 0 0 3 2 1 3 رویارویی های پیشین هوفنهایم و بایرن مونیخ در شش بازی اخیر، پنج برد سهم بایرن مونیخ و یک برد سهم هوفنهایم بوده است

 

بهترین بازیکنان هوفنهایم و بایرن مونیخ از نگاه آمار تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز هوفنهایم آندری کراماریچ (8.95)

آندری کراماریچ (3)

میات گاچینوویچ (1) بایرن مونیخ سرژ گنابری (10) سرژ گنابری (3) سانه، کیمیش، لواندوفسکی (2) نکات آماری بایرن مونیخ در 14 بازی اخیرش در بوندسلیگا پیروز شده است. هوفنهایم در 4 بازی قبلی خود حداقل 3 گل زده است. هوفنهایم 4 بازی قبلی اش را برده است. بایرن مونیخ در 6 دیدار خارج خانه اخیرش 5 کلین شیت داشته است. بایرن مونیخ در 5 دیدار از 6 دیدار اخیر مقابل هوفنهایم پیروز شده است. از سال 2017، هوفنهایم 3 بار توانسته بایرن مونیخ را شکست دهد. از آن تاریخ و از این حیث، گلادباخ فقط آماری برابر با هوفنهایم دارد پیش بینی هواسکورد

هوفنهایم 2-2 بایرن مونیخ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بایرن مونیخ هفته بعد در آلیانز آرنا به مصاف هم خواهند رفت. بازی کلاسیک فوتبال اروپا در نیمه نهایی که در تاریخ رقابت ها زیاد تکرار شده است.

رئال مادرید به خاطر سابقه و افتخاراتش در لیگ قهرمانان روی کاغذ شانس بیشتری از بایرن دارد و حتی شانس اول قهرمانی است. الخاندرو گریمالدو، ستاره اسپانیایی لورکوزن، نیز معتقد است رئال مادرید به فینال خواهد رفت.

وقتی از گریمالدو در این مورد سوال شد، او پاسخ داد: «رئال مادرید شانس بیشتری نسبت به بایرن دارد. در مجموع رئال همیشه در لیگ قهرمانان برابر هر تیمی شانس اول برد است. رئال در هر وضعیتی که باشد، در لیگ قهرمانان تغییر شکل می دهد و کاملا غیر قابل پیشبینی بازی می کند. هر دو تیم در فرم خوبی به این دیدار رسیده اند اما معتقدم رئال را در فینال خواهیم دید.»

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم