Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله جهانبازی داور پیشین فوتبال کشورمان گفت که داور عمانی دیدار تیم‌های پاختاکور ازبکستان و استقلال پنالتی نماینده کشورمان را ندیده است. - اخبار ورزشی -

یدالله جهانبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قضاوت داور عمانی دیدار تیم‌های فوتبال پاختاکور ازبکستان و استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در دقیقه 80، دست بازیکن پاختاکور در محوطه جریمه این تیم باز بود و توپ هم شدت نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن حریف توپ را با دست زد و هند بود که با این اوصاف داور باید پنالتی می‌گرفت.

وی افزود: داور عمانی یک لحظه مکث کرد که سوت بزند یا نه و فکر کنم کمک داور به او گفت که پنالتی نبوده است. این صحنه خصوصیات یک پنالتی برای استقلال را داشت.

داور پیشین فوتبال کشورمان تصریح کرد: نمره دادن به این داور بستگی به نظر کمیته داوران AFC دارد. این داور از داوران پرکار آسیاست و شاید او را محترمانه از این رقابت‌ها رد کنند. در مجموع، قضاوت او نمره قابل قبولی نبود.

لیگ قهرمانان آسیا| وداع استقلال با آسیا در شب بدشانسی و اشتباهات داور/ سومین نماینده ایران هم حذف شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا داور عمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، جام جهانی ژیمناستیک هنری از امروز در قطر آغاز  شد. این رقابت‌ها به جهت اینکه یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود از حساسیت و سطح فنی بسیار  بالایی برخوردار است.

امید شیخ احمدی و حمیدرضا هاشمی دو داور بین‌المللی کشورمان که پیش از این در جام‌های جهانی آلمان و مصر حضور داشتند در جام جهانی قطر هم قضاوت خواهند کرد.

داوری ژیمناستیک کشورمان در شرایطی در رویدادهای معتبر جهانی دارای نماینده است که  برای اولین بار در ادوار المپیک، یک داور از  ژیمناستیک ایران در المپیک پاریس حضور خواهد داشت. چندی پیش حمیدرضا هاشمی از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای قضاوت در این رویداد معتبر انتخاب شد.

دیگر خبرها

  • آقامیرزایی در کایاک ۲۰۰ متر برنز گرفت/ تیم دو نفره سهمیه نگرفت
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • نمره قبولی مدیریت بحران سیل
  • افزایش قبولی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با تاثیر سوابق
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • کاظمی داور استقلال شد/مومنی داور میهمانی پرسپولیس در آبادان
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای