Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@13:35:51 GMT

سردار سلیمانی در آخرین مصاحبه‌اش چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۹۹۲۳

سردار سلیمانی در آخرین مصاحبه‌اش چه گفت؟

ویدئویی از آخرین مصاحبه و گفت‌وگوی سردار سلیمانی منتشر شد که در آن سردار سلیمانی در پاسخ به این سوال که « با توجه به اینکه در ایام بزرگداشت دفاع مقدس هستیم بفرمایید فرهنگ ادبیات دفاع مقدس چطور به جبهه مقاومت پیوند خورده است و چطور تا امروز استمرار داشت» می‌گوید: «دفاع مقدس شما اگر بخواهید سیر حوادث را در اسلامی نگاه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرالمونین اقتدا به رسول الله کرد وقتی موظه می‌کن،  نامه می نویسد و خطبه می خواند مبنا و مصداق اساسی زمان پیامبر سیره پیامبر و عمل پیامبر است در زمان خود امیرالمومنین وقتی امام مجتبی و سیدالشهدا می خواستند اقتدا کنند و محور و مبنا قرار دهند خود امیرالمومنین به عنوان فردی که شاهد عینی حکومت پیامبر که سیره پیامبر را عملی کرده بود مبنا قرار می‌گرد.» 

او ادامه می‌دهد: «دفاع مقدس ما نیز چنین حالتی دارد یعنی نسبت به همه دفاع های مقدس دیگر یک حالت مادر و قدسیت دارد نمی توانیم بگوییم که اگر دفاع مقدس وجود نداشت یعنی این نوع دفاعی که در دفاع ما اتفاق افتاد که معنویات و تبلیغات دینی در اعلی ترین سطح آن بروز داده شده است موضوعات اعتقادی و عبادی بدون ذره ای انحراف نشان داده شد و شهادت به اعلی ترین و بهترین نحو نشان داده شد.» 

سردار سلیمانی در این ویدئو می‌گوید: «در مورد رابطه با مدیریت و رابطه مدیر و زیر مجموعه دقیقا با نادرترین موارد در صدر اسلام  قابل مقایسه است.»

او می‌گوید: دفاع مقدس در همه موضوعات یک قله است و بقسه سلسله جبال این قله هستند قله دماند یک قله مرتفع رشته کوه‌ البرز است که طول البرز 100 کیلومتر است که معرف آن دماوند است. بنابراین دفاع مقدس نیز مانند دماوند است و مرتفع‌ترین قله دفاع‌های مقدس دیگر است. 

216216

کد خبر 1436771

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی دفاع مقدس جنگ تحمیلی سردار سلیمانی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان

وزیر کشور در پیامی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وزیر کشور در پیامی درگذشت مرحوم حاج امرالله خرسندیان پدر سه شهید بزرگوار دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ابوالشهدا حاج امراله خرسندیان پدر شهیدان سرافراز دفاع مقدس (اله کرم، اله کس و حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد خرسندیان) موجب تأثر خاطر همشهریان و دوست‌داران ازجمله اهالی محترم شهرهای چیتاب و یاسوج شد.

این پدر گرانقدر که اسوه صبر و تقوا بود، با ایمان به وعده‌های الهی با بردباری فراق فرزندان و همسرش را در مدتی طولانی تحمل کرد و به یکی از الگوهای مثال‌زدنی برای نسل کنونی و آینده این مرز و بوم تبدیل شد.

این‌جانب ضمن عرض تسلیت، برای آن فقید سعید رحمت واسعه و هم‌نشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه احدیت مسئلت دارم.

احمد وحیدی

کد خبر 744172

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • حاج محمد کیانی جهادگر و راوی دوران دفاع مقدس
  • درگذشت رزمنده دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • حماسه‌آفرینی‌های شهید زاهدی، افتخاری ماندگار است
  • بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود
  • پیام استاندار یزد در پی پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم منفور صهیونیستی
  • نخل‌های قصر شیرین، نمادی از ایستادگی ایران در طول دفاع مقدس + فیلم
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان