Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@18:47:37 GMT

خداحافظی استقلال با لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۹۹۳۰

خداحافظی استقلال با لیگ قهرمانان آسیا

دیدار استقلال و پاختاکور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با شکست دو بر یک شاگردان مجید نامجومطلق پایان یافت.

در جریان مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دو تیم استقلال و پاختاکور ازبکستان به مصاف هم رفتند که این بازی با شکست دو بر یک آبی پوشان به پایان رسید تا شاگردان نامجومطلق با قبول این باخت، از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول

بازی در دقایق اولیه بیش‌تر در میانه میدان در جریان بود و دو تیم سعی داشتند یکدیگر را محک بزنند تا بتوانند موقعیت‌هایی رو دروازه یکدیگر ایجاد کنند.

در ادامه تیم پاختاکور بود که قصد داشت با نزدیک شدن به محوطه جریمه استقلال فرصت‌هایی را برای خود ایجاد کند اما مقاومت آبی‌پوشان باعث شد تا موقعیت خطرناکی در نیمه زمین استقلال ایجاد نشود.

تا دقیقه ۲۵، توپ و میدان در دست حریف ازبکستانی بود اما فرصت قابل توجهی روی دروازه هیچ تیمی ایجاد نشد. در مقابل تیم استقلال در نیمه زمین خود باقی مانده بود و در برابر فشارهای حریف مقابله کرد.

در دقیقه ۲۵ هافبک تیم پاختاکور شوتی از پشت محوطه جریمه روانه دروازه استقلال کرد که واکنش سید حسین حسینی را به همراه داشت. در ادامه ضدحمله‌ای برای استقلال ایجاد شد و دیاباته در محوطه جریمه پاختاکور قرار گرفت اما شوت او را دروازه‌بان حریف ازبکستانی مهار کرد.

در دقیقه ۳۱، استقلال به گل رسید. علی کریمی، هافبک آبی پوشان از ضربه ایستگاهی که برای استقلال به وجود آمد استفاده کرد و با یک شوت کات دار دروازه پاختاکور را باز کرد تا نتیجه بازی یک بر صفر به سود آبی پوشان پیش برود.

پس از این گل استقلال برتری نسبی نسبت به حریف خود داشت و پاختاکور در تلاش بود تا با خارج شدن از فشار استقلال فرصت‌هایی را برای خود به وجود بیاورد.

تلاش پاختاکور برای زدن گل مساوی در دقیقه ۴۳ به نتیجه رسید و چران با ضربه سر موفق شد گل تساوی این بازی را به ثمر برساند.

در پایان تلاش دو تیم برای زدن گل دیگر بی ثمر بود تا این بازی در نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان برسد.

نیمه دوم

نیمه دوم با گل زود هنگام تیم پاختاکور آغاز شد. دردیوک از اشتباه مدافعان استقلال نهایت استفاده کرد و با حضور در محوطه جریمه آبی پوشان موفق شد با یک شوت محکم دروازه شاگردان مجید  نامجومطلق را باز کند و نتیجه بازی را دو بر یک به سود تیم ازبکستانی پیش بیندازد.

بعد از این گل، استقلال سعی کرد تا فشار روی پاختاکور، موقعیت هایی را روی دروازه حریف ایجاد کند اما تیم ازبکستانی با مدیریت بازی سعی داشت نتیجه بازی را به سود خود حفظ کند.

در دقیقه ۵۵ مهدی قایدی در موقعیت بسیار خوب و با جلو آمدن دروازه‌بان حریف فرصت باز کردن دروازه‌بان را داشت اما شوت کم جان این بازیکن را مدافعان پاختاکور دفع کردند. در ادامه استقلال بازهم فرصت گلزنی داشت که ارسال قایدی از سمت چپ محوطه جریمه پاختاکور، ضربه دیاباته را به همراه داشت که دروازه‌بان حریف مهار کرد.

آبی پوشان در ادامه حملات خود بازهم سعی داشتند به دروازه پاختاکور نزدیک شوند. در دقیقه ۸۰ این بازی، دیاباته با پاس مهدی قایدی در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد که شوت این بازیکن با اختلافی کم از دروازه پاختاکور به بیرون رفت. پیش از این موقعیت خطرناک داور برخورد توپ تا دست ماشاریپف در محوطه جریمه را خطای پنالتی تشخیص نداد که مورد اعتراض بازیکنان و نیمکت نشینان استقلال قرار گرفت.

استقلال در ادامه حملات خود برای زدن گل مساوی ناموفق بود و در مقابل پاختاکور ازبکستان سعی داشت تا این نتیجه را حفظ کند و در نهایت این بازی با پیروزی دو بر یک حریف ازبکستانی به پایان رسید تا این تیم پاختاکور باشد که با پیروزی در این بازی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، علی کریمی، مسعود ریگی (دقیقه ۷۸- مسعود ریگی)، فرشید اسماعیلی (دقیقه ۶۸- زکریا  مرادی)، ارسلان مطهری (دقیقه ۵۴- آرش رضاوند)، مهدی قایدی و شیخ دیاباته

ترکیب پاختاکور: الدوربک سویونوف، فرخ سایفی‌اف، ایگور کریمتس، آنزور اسماعیل‌اف، خوجی‌اکبر علی‌جانف، عادل‌جان خاموربکوف ،سردار سابیرخودجائف، داستونبک خامداموف (دقیقه ۷۳- جواهیر سیدیکف)، جلال‌الدین ماشاریپوف، ارن دردیوک (دقیقه ۷۳- ایگور سرگئیف)، دراگان چران/ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا محوطه جریمه تیم پاختاکور دروازه بان آبی پوشان دو بر یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان گفت: من به‌عنوان بازیکن و مربی روبه‌روی قرقیزستان حضور داشتم، اما به خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، این تیم تغییرات اساسی داشته و مطمئنا ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل آنها خواهیم داشت.

او با بیان اینکه قرقیزستان تیم خوب و فیزیکی است، ابراز کرد تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است. از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم. شعار اصلی تیم ما این است به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص کنار رفتن ژاپن از جام ملت‌های آسیا و جام جهانی گفت: از حذف تیم ژاپن ناراحتم؛ آنها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد؛ کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.

شمسایی یادآور شد: مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است؛ همین موضوع موجب می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد.

او در پاسخ به این سوال که مصدومیت حسین طیبی چه تاثیری روی عملکرد تیم ایران داشته، گفت: حسین بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد، اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها را به تیم اضافه شدند. خوشحال هستم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است، در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوان‌ترها در کنار آنها یاد می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها