Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عصر امروز به همت پایگاه امام جعفر صادق (ع) حوزه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری حوزه علمیه خواهران امام صادق (ع) شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس، برنامه‌های متنوعی اجرا شد.

فضاسازی پایگاه بسیج و حوزه علمیه امام صادق (ع) به همت طلاب خواهر بسیجی و عطرافشانی و میثاق با شهدا با حضور طلاب بسیجی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلاب بسیجی با خانواده شهید محمدرضا صفری دیدار و از مادر بزرگوار شهید تجلیل کردند و بروشوری با عنوان نقش روحانیت در دفاع مقدس تهیه و در فضای مجازی منتشر شد.

مسابقه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در قالب ۱۰ سؤال مطرح شد و در پایان هفته دفاع مقدس، به قید قرعه هدایایی اهدا می‌شود.

به همت خواهران طلبه بسیجی به مناسبت هفته دفاع مقدس و ماه صفر، دو رأس گوسفند قربانی و گوشت آن در محلات اسلامی شاهرود توزیع شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای مخابره پیغام فتح سال‌های جنگ، برنامه‌های مختلفی در استان سمنان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: پیغام فتح دفاع مقدس شهید شاهرود فضای مجازی هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سعید خیرالهی با بیان این که هنر مردمی و انقلابی بر اساس زیست بوم، محور برنامه‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی در ایلام است، اظهار کرد: در آیبن گرامی داشت هفته هنر انقلاب اسلامی از ۷۰ هنرمند استان تجلیل شد.
وی با اشاره به اجرای عملیات وعده صادق با هدف پاسخ قاطع و مشروع ایران اسلامی به جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حمله به سفارت ایران در سوریه، شهادت سردار زاهدی و جمعی از مستشاران، اذعان کرد: ریشه این کودک کشی و نگاه ظالمانه به بشریت که مصداق آن رژیم صهیونیستی است باید از بین برود.
سعید خیرالهی با بیان این که هنر انقلاب اسلامی با حلاوت نام شهید سید مرتضی آوینی در سطح استان برگزار می‌شود، ابراز کرد: شهید آوینی تلاش کرد که با هنر و کلامش، اندیشه و فلسفه وجودی دین، انسان و هنر را نشان بدهد و حرکتی انقلابی را در دنیای هنر امضاء کرد و به یادگار گذاشت.
مدیر حوزه هنری استان ایلام با اشاره به این که تلاش شده است ناشناخته‌ها و نقاط قوت هنر انقلاب اسلامی در استان شناسایی شود، تصریح کرد: یکی از مشکلات موجود، سهم استان از زیرساخت‌های هنری از جمله سینما، گالری‌ها و سالن‌های نمایش است و باید با نگاه ویژه‌ای به مقوله زیرساخت‌های هنری در استان انجام شود، تأکید کرد: توجه و گسترش زیرساخت‌های هنری در استان باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی با بیان این که تقویت نیروی هنری متخصص و جریان ساز در ساختار حوزه هنری انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های این نهاد در استان است، ابراز کرد: بُرج هنر یکی از نیاز‌های زیرساختی در حوزه هنر استان به شمار می‌رود که لازم است که این طرح با نگاه مسئولان ارشد استان و کشور به سرانجام برسد و مکانی برای حضور هنرمندان باشد.
واحد‌های تجسمی، شعر، عکس، موسیقی، آموزش، پژوهش، هنر‌های تصویری، نمایش، آفرینش‌های هنری و ادبیات پایداری در حوزه هنری انقلاب اسلامی فعال است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • تجمع طلاب حوزه علمیه رضویه گرگان در دفاع از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • حمایت طلاب حوزه‌های علمیه از عملیات «وعده صادق»
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم