Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@14:48:46 GMT

برگزاری یادواره‌های شهدای محله در شاهرود+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۰۰۱۹

برگزاری یادواره‌های شهدای محله در شاهرود+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عصر امروز در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به همت پایگاه امام خامنه‌ای حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت و هیأت جان‌نثاران اباعبدالله الحسین (ع) مسجد غربای شاهرود، یادواره شهدای محله محور در دو محله ۱۷ شهریور و آسیاب محمدعلی با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم روایتگری شهدای محله ۱۷ شهریور که به یاد ۱۰ شهید این محله برگزار شد، اسماعیل قاسم‌پور از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مدافع حرم در این مراسم به بیان خاطراتی از دوران حماسه و مقاومت پرداخت و در این مراسم، کربلایی علی‌رضا اسلامی به مرثیه‌سرایی پرداخت.

او بر لزوم تداوم راه شهدا و استقامت در مسیر شهدا تأکید کرد و گفت: در جنگ سوریه و عراق با داعش، صدور انقلاب و نقش تجربیات دفاع مقدس را به‌خوبی احساس کردیم و این بسیار مهم است.

همچنین یادواره شهدای محله آسیاب محمدعلی مقابل منزل شهیدان ولیان با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.

محمد عباسی، رزمنده و جانباز دفاع مقدس و پژوهشگر و نویسنده دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: امروز فرهنگ ایثار و شهادت، رمز پیروزی انقلاب اسلامی بر دشمنان اسلام است و باید تلاش کنیم تا این ارزش‌ها را بیش از پیش در جامعه و به نسل جوان و نوجوان همان‌گونه که است منتقل کنیم.

این دو یادواره شهدای محله‌محور به یاد ۲۰ شهید دفاع مقدس از جمله شهیدان سیدکاظم و سیدحبیب‌الله میرحسنی، مجید و محسن شریف، احمد و محمود ولیان، سعید قزوینی، محمد لطفی، خسرو فرید محمدنیا و محمدحسین دماوندی برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای مخابره پیغام فتح سال‌های جنگ، برنامه‌های مختلفی در استان سمنان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: پیغام فتح دفاع مقدس شهدا شاهرود ولایت هفته دفاع مقدس سعید قزوینی محمد لطفی سعید قزوینی محمد لطفی دفاع مقدس شهدای محله برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار

دریافت 29 MB کد خبر 6081089

دیگر خبرها

  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار