Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@12:32:22 GMT

نامجو مطلق: استقلال می‌توانست برنده بازی شود

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۰۰۲۲

به گزارش فارس، مجید نامجومطلق بعد از شکست 2 بر یک مقابل پاختاکور ازبکستان و حذف از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: بازی خوب و درگیرانه ای بود. با توجه به اینکه دو سه بازیکن تیم مصدوم بودند و به این بازی نرسیدند. بازیکنان ما هم دچار خستگی مفرط شدند و مجبور به تعویض شدیم آنها حداکثر تلاششان را انجام دادند و خیلی جنگیدند و دویدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مشکلاتی از پیش داشتیم برای حضور در اینجا، با این حال می‌توانستیم بازنده بازی نباشیم و برنده شویم.

وی افزود: اعتقاد دارم دو سه صحنه خیلی مشکوک اتفاق افتاد و داور  می توانست یک پنالتی برای ما بگیرد از روی نیمکت دیدیم. روی گل اولی که به ما زدند هم مهاجمان حریف به بازیکن ما فشاری وارد کردند و گلزنی کردند و در واقع مرتکب خطا شدند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!

به گزارش "ورزش سه"، مرگ امیلیانو سالا در ژانویه 2019 دنیای فوتبال را شوکه کرد. این مهاجم برای پیوستن به تیم جدیدش از نانت در سفر بود که در یک سانحه هوایی در مسیر کاردیف، جان باخت و مرگ او دعوی حقوقی زیادی را بین این دو باشگاه به دنبال داشته است.

کاردیف سیتی که 17 میلیون یورو برای جذب او پرداخت کرده بود، این هفته بار دیگر خبرساز شد. به گزارش نشریه اکیپ فرانسه، تیم ولزی که در حال حاضر در چمپیونشیپ -دسته دوم انگلیس بازی می‌کند- با شکایت از نانت درخواست دریافت غرامت 120 میلیون یورویی کرده است. این باشگاه مدعی است اگر سالا برای آن‌ها بازی می‌کرد به دسته پایین‌تر سقوط نمی‌کردند و این بازیکن می‌توانست در نتایج این تیم تاثیر زیادی داشته باشد.

باشگاه ولزی با استفاده از یک سیستم آنالیز گل‌های مورد انتظار و امتیازاتی را که در نهایت امیلیانو در نیم فصل دوم لیگ برتر به دست می‌آورد را محاسبه کرده که عملکرد او می‌توانست 54.2 درصد شانس بقای کاردیف در لیگ برتر را افزایش دهد.

کاردیف در ابتدا به فیفا استدلال کرد که سالا در زمان سقوط هواپیما به عنوان بازیکن آن‌ها قراردادی امضا نکرده بود و بنابراین آن‌ها مسئولیتی در قبال هزینه انتقال 17 میلیون یورویی ندارند. به این ترتیب، آن‌ها از پرداخت پیش قسط به ارزش 5 میلیون یورو جلوگیری کردند. با این حال در نهایت باشگاه ولزی با محرومیت در یک پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شد.

دیگر خبرها

  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • مهدوی‌کیا: چیزی که استقلال به آن می‌نازید خراب شد
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!