Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ تاسه، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دالاهو گفت : امروز در پی گشت زنی و نظارت شبانه روزی ماموران خدوم پاسگاه ویژه منابع طبیعی، در منطقه تلوکی(پلاک ۱۲) فردی متخلف شناسایی و یک دستگاه خودرو حامل قاچاق چوب جنگلی باز پس گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : خودرو به پارکینگ انتقال داده شد و بعد از تشکیل پرونده جهت مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

تاسه افزود : جنگلها و مراتع خط قرمز اداره منابع طبیعی است و مامورین پاسگاه ویژه بصورت شبانه روزی در حال گشت زنی در منطقه هستند.

او افزود: سودجویان باید بدانند که با وجود حافظان منابع طبیعی و همیاری مردم هوشیار، دندان طمع را از منابع طبیعی دالاهو بکشند.

تاسه گفت: براساس ماده ۴۸ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور، حمل هر نوع چوب و هیزم بدون اخذ پروانه حمل از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ممنوع می‌باشد و به موجب این قانون با متخلفین برخورد قانونی می شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست منابع طبیعی منابع طبیعی و آبخیزداری زمین خواری منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به اجرای پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» گفت: این طرح یکی از برنامه‌های مهم کتابخانه‌ها استان در فصل بهار است.
فرهادی افزود: در سال گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب برای کتابخان‌های استان خریداری و توزیع شد.
وی ادامه داد: تلاشمان این است که منابع کتابخانه‌ای مدام به روز رسانی شود تا دستیابی دوستداران کتاب به منابع بهتر و به‌روز تسهیل شود.

دیگر خبرها

  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • قاچاقچی چوب بهشهر دستگیر شد
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر
  • برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور
  • کاهش تولید علوفه در کشور بر اثر کمبود بارش ها