Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@09:41:37 GMT

پنالتی استقلال را دزدیدند! +عکس

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۰۰۸۰

پنالتی استقلال را دزدیدند! +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، در دقیقه 79 بازی استقلال و پاختاکور توپ به صورت خیلی واضح به دست مدافع ازبکستانی در محوطه 18 قدم برخورد کرد.توپی که همه آن را دیدند غیر از داور این مسابقه!

داور این بازی که در نیمه دوم سوت های زیادی را علیه استقلالی ها زده بود این بار هم ترجیح داد تا این پنالتی آشکار به نفع استقلالی ها را نگیرد و دستور به ادامه بازی بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پربیننده ترین خدا به کاپیتان سابق استقلال رحم کرد +عکس یارانه میلیاردی برای استخرهای لاکچری! موهای خوش‌یمن علیرضا جهانبخش +عکس پیراهن معروف سرژیک تیموریان در دفتر فتح‌الله‌زاده +عکس پاداش ۶۰۰ میلیونی برای برتری استقلالی‌ها

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال فوتبال داور داور فوتبال پنالتی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تمرینات استقلال در سال جدید همچنان ادامه دارد. آبی پوشان برای از سرگیری مسابقات خود در لیگ برتر آماده می‌شوند. جایی که آنها باید هجدهم فروردین در استادیوم آزادی تهران به مصاف مس رفسنجان بروند.

به نقل از ورزش سه یکی از نفراتی که این روزها پا به پای سایر بازیکنان در تمرینات حضور دارد، کوین یامگا است. ستاره فرانسوی این تیم که در یکی از تمرینات آبی پوشان و پس از برخورد استوک‌های امید حامدی‌فر با چشمش دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد و تا پایان فصل نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.

یامگا این روزها در تمرینات استقلال حضور یافته ولی او تحت نظر کادر پزشکی تیم و با شدیدترین تمهیدات لازم در حال انجام تمرینات بدنی خود است تا بتواند همچنان آمادگی جسمانی‌اش را حفظ کند.

گفته می‌شود که یامگا زیر نظر پزشکان و مربیان استقلال در حال انجام تمرینات پایین تنه است و او باید به شدت مراقب باشد که هیچ فشاری روی چشمانش وارد نشود و به همین دلیل این بازیکن با احتیاط زیاد در حال آماده‌سازی خود است.

عمل‌های جراحی صورت گرفته به روی این بازیکن با موفقیت پیش رفتند و او امید زیادی دارد که بتواند از فصل بعد به میادین بازگردد با این حال او باید منتظر نظر نهایی پزشکان حاذق بماند تا بتواند مجوز بازگشت به ترکیب تیم را به دست بیاورد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888917

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • پنالتی بحث‌برانگیز در دیدار اسپانیا-برزیل (عکس)
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست