Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال پس از پایان دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پاختاکور ازبکستان رسماً به قضاوت داور عمانی این دیدار اعتراض کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از باشگاه استقلال، با توجه به عملکرد عجیب و پراشتباه احمد الکاف داور عمانی دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل پاختاکور، بلافاصله پس از پایان این بازی و طبق زمان‌بندی اعلام شده از سوی AFC، نصرالله عبداللهی سرپرست و محمدحسین زرندی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال اعتراض رسمی و مکتوب خود را نسبت به قضاوت این داور، به ناظر مسابقه تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ قهرمانان آسیا| وداع استقلال با آسیا در شب بدشانسی و اشتباهات داور/ سومین نماینده ایران هم حذف شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم استقلال شنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا وداعی تلخ با این رقابت‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد

دیدار دو تیم فوتبال العین امارات و الهلال عربستان از سوی AFC لغو شد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال العین و الهلال در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار بود امروز سه شنبه ۲۸ فروردین و از ساعت ۱۹:۳۰ به میزبانی ورزشگاه هزاع بن زائد به مصاف هم بروند که به دلیل بارش شدید باران این بازی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC لغو و به فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین موکول شد.

برنده دیدار رفت و برگشت العین و الهلال در فینال به لیگ قهرمانان آسیا به مصاف برنده دیدار رفت و برگشت یوکوهاما مارینوس و اولسان اچ دی خواهند رفت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • ناگفته‌های جنجالی داور بازنشسته در استودیو آنتن
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک فوتبال کشور
  • رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!
  • درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
  • اطلاعیه کمیته انضباطی برای کادر فنی استقلال
  • انتقاد شدید پورتو به ناداوری علیه طارمی