Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@09:38:05 GMT

نامجومطلق: می‌توانستیم برنده باشیم

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۰۲۲۳

مجید نامجومطلق، سرمربی تیم فوتبال استقلال شنبه شب در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر پاختاکور و حذف از لیگ قهرمانان اظهار کرد: بازی بسیار خوب و درگیرانه‌ای بود. از نظر بازیکن کمی در مذیقه بودیم. سه بازیکن ما مصدوم بودند و به این بازی نرسیدند و مجبور به اعمال تغییرات شدیم. در حین بازی هم مجبور شدیم بازیکنان خوب‌مان را به دلیل خستگی مفرط به خاطر تلاش‌شان در بازی‌های قبلی، تعویض کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در مجموع با توجه به شرایطی که داشتیم از بازی بازیکنان راضی هستم. آن‌ها حداکثر تلاش‌شان را انجام دادند. خیلی جنگیدند و دویدند. با توجه به مشکلات‌مان بازیکنان زحمت کشیدند. می‌توانستیم امروز برنده بازی باشیم. اعتقاد من این است که دو، سه صحنه مشکوک اتفاق افتاد. با توجه به چیزی که ما از روی نیمکت دیدیم، داور می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد. روی گل اولی که به ما زدند یک مقدار بحث است.

بازیکنان اعتقاد دارند در آن صحنه به دفاع فشار وارد کردند و بعد گل زدند. امیدوارم ما اشتباکرده باشیم و تصمیمی که داور گرفته است درست باشد. ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم ولی موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم و شکست را پذیرفتیم و باید با جام خداحافظی کنیم.

* ایسنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!

به گزارش "ورزش سه"، ال‌کلاسیکو در برنابئو با برتری 3-2 رئال مادرید به پایان رسید. گل دقیقه 91 جود بلینگام سرنوشت این بازی بزرگ را تعیین کرد و رئال را یک قدم دیگر به فتح لالیگا نزدیک کرد. درون زمین هیچ مشکلی بین بازیکنان ایجاد نشد و هر اندازه بازیکنان بارسا به داوری اعتراض داشتند ولی برخورد و تنشی با بازیکنان رئال نداشتند.

بارسلونا روی پنالتی رئال و نیز گل مشکوک یامال شدیدا اعتراض دارد و حتی خوان لاپورتا اخیرا ادعا کرد که در صورت اثبات گل شدن توپ یامال، درخواست تکرار بازی را خواهند داد.

در بحبوجه تنش های بعد از ال‌کلاسیکو، امروز موندودپورتیوو ادعا کرد که قبل از شروع بازی، فلورنتینو پرز در حالی که او را کارلوس مخیا (مشاور داوری رئال) و میگل آنخل پرز لاسا (سرپرست داوری بازی) همراهی می کردند، در تونل برنابئو با تیم داوری خوش و بش کرده است.

نکته جالب برخورد کوتاه پرز و سوتو گرادو در این است که دو روز قبل از ال‌کلاسیکو، تلویزیون رئال شدیدا به او تاخته بود و اشتباهات قبلی‌اش علیه رئال را زیر سوال برده بود.

موندودپورتیوو نوشته است که خوان لاپورتا عادت ندارد قبل از بازی ها با داوران ملاقات کند و این بار نیز از جای خود روی سکوهای برنابئو تکان نخورد.

دیگر خبرها

  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • ‏ مکالمه ‏VAR‏ ال‌کلاسیکو: گل قطعی نیست، ادامه بازی!‏
  • صحنه مشکوک روی دروازه رئال مادرید که بارسلونایی ها اعتقاد به رد شدن توپ از خط دروازه داشتند
  • بازیکن آلومینیوم: بینی‌ام شکست، داور گفت بلند شو!
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!