Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@19:31:47 GMT

تظاهرات مقابل اقامتگاه نتانیاهو

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۰۲۸۰

به گزارش فارس، رسانه‌های صهیونیستی شنبه شب از برگزاری تظاهرات مقابل اقامتگاه نخست وزیر این رژیم خبر دادند.

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع» صدها تن از مخالفان «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل مقابل اقامتگاه وی در بیت‌المقدس و همچنین مقابل اقامتگاه خانواده نتانیاهو در «قیصریه» تظاهرات کردند. پیش از شروع این تظاهرات پلیس مسیرهای منتهی به خیابانهای محل اقامت نتانیاهو را مسدود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان در تجمع امشب فریاد می‌زدند که تنها نتانیاهو مقصر نابسامانی‌های موجود است. تظاهرکنندگان نتانیاهو را عاملی مقابل اجرای دموکراسی در فلسطین اشغالی می‌دانند.

چندی قبل رسانه‌ها از برگزاری تجمع اعتراضی علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سواحل تل آویو خبر دادند.

به نوشته روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» ده‌ها معترض به  نخست وزیر رژیم  اسرائیل با وجود ممنوعیت تجمع  به خاطر کرونا، علیه وی در سواحل تل آویو شعار سر دادند. این معترضان از جنبش موسوم به «جنایت نخست وزیر» بودند که با دست داشتن تصاویری از نتانیاهو با وجود محدودیت وضع شده به دلیل شیوع کرونا  در سواحل تل آویو علیه وی شعار دادند.

نارضایتی عمومی از نحوه مقابله  نتانیاهو با شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی ناشی از آن، هزاران نفر را در فلسطین اشغالی  به خیابان‌ها کشانده و  معترضان خواستار استعفای نتانیاهو از سمت خود هستند.  نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتظار محاکمه خود در دادگاه به اتهام فساد  مالی است.

 این دور از تظاهرات بزرگترین تظاهرات علیه نتانیاهو  از سال 2011 به این سو است و  پلیس بارها با جمعیت حاضر با خشونت برخورد کرده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: مقابل اقامتگاه نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت

ده‌ها نفر از معترضین به ادامه جنگ در غزه که خواهان آزادی فوری اسرا هستند، امروز نیز در تل‌آویو تظاهرات کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، وای نت در خبری اعلام کرد ده‌ها نفر از تظاهر کنندگان با بستن خیابان مناخیم بگین که منتهی به مقر وزارت جنگ در تل‌آویو است خواستار آزادی اسرا شدند.

به نوشه این رسانه عبری زبان، شماری از خانواده اسرا نیز در میان تظاهر کنندگان حضور دارند و تاکید کردند بعد از آن به سوی مقر سندیکای کارگران اسرائیل (هستدروت) حرکت خواهند کرد.

پیش از این نیز 140 نفر از اعضای خانواده‌های اسرای صهیونیست موجود در غزه در نامه‌ای به رئیس هستدروت خواستار آن شدند از نفوذ و قدرت خود برای فشار جهت بازگردان اعضای خانواده آنها شدند.

از سوی دیگر یک عضو کنست در گفتگو با رادیو اف ام 103 ادعا کرد، در صورتی که مردم بدانند چه درخواست‌‌هایی در مذاکرات مطرح شده، به خود خواهند لرزید.

نتانیاهو؛ آقای شکستاز ویلایی که نتانیاهو در آن پنهان شد، چه می‌دانید؟ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌هافرار از اسرائیل شدت گرفت/ سخنرانی نتانیاهو برای شهرک‌نشینان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد
  • کامرون به نتانیاهو: سپاه را به عنوان نهاد تروریستی شناسایی نمی‌کنیم
  • نگرانی رژیم صهیونیستی از حکم بازداشت نتانیاهو
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
  • تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت
  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی: تصمیمات‌مان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • بیانیه عجیب نخست وزیر انگلیس علیه ایران