Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:07:57 GMT

گسترش آتش در دو خیابان اصلی شهر فومن

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۰۲۸۷

گسترش آتش در دو خیابان اصلی شهر فومن

رضا محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر از وقوع آتش سوزی شدید در شهرستان فومن خبر داد و گفت: متأسفانه تعداد زیادی از مغازه‌های خیابان اصلی شهر، خیابان امام خمینی (ره) طعمه حریق گشته‌اند.

شهردار فومن افزود: به علت گستردگی و شدت آتش، مسیر منتهی به خیابان انتظام از دیگر خیابان‌های اصلی شهر نیز درگیر این حادثه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه همه پرسنل آتش نشانی فومن در حال اطفای حریق هستند، گفت: نیروهای آتش نشانی رشت و صومعه سرا نیز در محل حادثه حضور دارند.

محمدی با تاکید بر اینکه هنوز میزان خسارت و علت آتش سوزی مشخص نیست، اظهار داشت: عملیات اطفای حریق با تلاش آتش نشان در حال انجام است.

کد خبر 5033644

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا محمدی آتش نشانی فومن ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، اعلام کرد: در پی آتش‌سوزی مهیب  در طبقۀ چهارم یک مجتمع هفت‌طبقه واقع در بلوار «جمهوری‌اسلامی »، خوشبختانه به هیچ‌کس از ساکنان این مجتمع مسکونی آسیبی وارد نشده است.

 حسینخانی  افزود: حریق  در حال سرایت به واحدهای فوقانی بود؛  اما با برنامه عملیاتی استاندارد، حساب‌شده و دقیق، آتش‌نشانان با ورود به واحدهای در معرض آتش‌سوزی و نابودی، از خسارت بیشتر  جلوگیری کردند.

 وی ادامه داد: در این آتش‌سوزی که در یک مجتمع ٢١ واحدی به‌وقوع پیوست، آتش‌نشانان از دو ایستگاه آتش‌نشانی و با استفاده از سه دستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه اعزام شدند و در شرایط بسیار سخت عملیاتی (دود و حرارت بسیار زیاد) که از طریق داکت‌های ساختمان در حال سرایت به دیگر واحدها بود، موفق به مهار آتش‌سوزی شده و از سرایت حریق به دیگر منازل مجتمع مسکونی و خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

 علت این حادثه در حال بررسی است.

 

دیگر خبرها

  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت
  • جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج / لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و بازار
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش نشانی در فروردین ماه