Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@04:59:35 GMT

گسترش آتش در دو خیابان اصلی شهر فومن

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۰۳۹۱

رضا محمدی در گفتگو با مهر از وقوع آتش سوزی شدید در شهرستان فومن خبر داد و گفت: متأسفانه تعداد زیادی از مغازه‌های خیابان اصلی شهر، خیابان امام خمینی (ره) طعمه حریق گشته‌اند.

شهردار فومن افزود: به علت گستردگی و شدت آتش، مسیر منتهی به خیابان انتظام از دیگر خیابان‌های اصلی شهر نیز درگیر این حادثه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه همه پرسنل آتش نشانی فومن در حال اطفای حریق هستند، گفت: نیروهای آتش نشانی رشت و صومعه سرا نیز در محل حادثه حضور دارند.

محمدی با تاکید بر اینکه هنوز میزان خسارت و علت آتش سوزی مشخص نیست، اظهار داشت: عملیات اطفای حریق با تلاش آتش نشان در حال انجام است.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق یک دستگاه خودرو و دکه در زرند

مرتضی بخشی با اعلام اینکه گزارش حریق در روستای روح آباد به این سازمان اعلام که نیرو‌های این سازمان از ایستگاه شماره یک به محل اعزام و اقدام به اطفای حریق کردند.

رئیس آتش نشانی با اعلام اینکه علت حریق توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی می‌باشد گفت: خوشبختانه با هوشیاری صاحب دکه تا قبل از رسیدن نیرو‌ها، مالک توانسته بود بخشی از آتش را مهارکند و پس از حضور نیرو‌های آتش نشان این دکه مواد غذایی ایمن سازی کامل شد.

وی همچنین از مهار حریق یک خودرو پراید در منزل مسکونی خبر داد وگفت: این حریق  در روستای احمد آباد رخ داد که نیرو‌های این سازمان به محل حادثه اعزام و اقدام به خاموش کردن آتش کردند.
 
بخشی بیان کرد: حریق خودرو بدون آنکه به فردی آسیب وارد شود، مهار و محل ایمن‌سازی و نیرو‌ها بعداز ۴۵ دقیقه به ایستگاه برگشتند.

بخشی از شهروندانمرتضی بخشی رئیس سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از مهار حریق یک دکه مواد غذایی در روستای روح آباد خبر داد. خواست تا با تهیه کپسول‌های آتش نشانی و فراگیری آموزش‌های لازم در زمان‌های حریق یاری رسان شهروندان و حادثه دیدگان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • حریق در انبار کالا و کپسول گاز - شیراز
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • مهار حریق یک دستگاه خودرو و دکه در زرند
  • مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان