Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در دو توییت پیاپی نوشت: هرگاه کمبود‌ها و مشکلات مالی «حاج قاسم» را در تنگنا قرار می‌داد، تلفنی می‌زد و در یک جلسه صبحانه یا ناهار کاری در سازمان، با هم از بین راه‌های بن‌بست، مسیری برای عبور از مشکلات پیدا می‌کردیم و پیش می‌رفتیم...

امروز هم به تأسی از الگوی مدیریتی «سردار دلها» برای حل مشکلات کادر بهداشت و درمان از برادر نازنینم دکتر نمکی برای ناهار کاری دعوت کردم تا ضمن تایید مشکلات و شایستگی‌های ایشان در مدیریت؛ با همان روش محبوب ما حاج قاسم سلیمانی عزیز عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همفکری کردیم و راه مناسبی یافتیم ...

سلام خدا بر «حاج قاسم ما» که سلوکش رهگشاست...

گفتنی است اخیرا وزیر بهداشت ؛ دل‌نوشته‌ای خطاب به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر کرده و از مشکلات کادر درمان سخن گفته بود.


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه دکتر نمکی وزیر بهداشت سازمان برنامه و بودجه وزیر بهداشت دکتر نمکی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات بیمارستان رازی شهر ایلام رفع شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا به منظور اطلاع از وضعیت دارویی، خدماتی، حضور پزشکان و کادر بیمارستانی و وضعیت محیطی بیمارستان به صورت سر زده از بیمارستان رازی شهر ایلام بازدید کرد.
وی پس از گفتگو با کادر درمان از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید کرد و ضمن عیادت از بیماران و شنیدن صحبت‌های همراهان بیماران، خواستار تشکیل هیأتی با حضور بازرسان استانداری برای بررسی وضعیت بیمارستان شد.
بهرام نیا در ادامه خواستار برخورد قانونی با قصور احتمالی متولیان شد و افزود: در بازدید امروز، مردم گلایه‌مندی‌هایی داشتند که دستور بررسی کامل و دقیق رفع مشکلات موجود صادر شد. 
وی تصریح کرد: قبل از شروع سال نو به رییس دانشگاه علوم پزشکی اعلام شد که تمام بیمارستان‌های استان آمادگی کامل از نظر بهداشتی، دارویی و کادر بیمارستانی (پزشک پرستار و ...) داشته باشند و در صورت نیاز به دارو برای بیماران، ترتیبی اتخاذ شود تا داروی مورد نیاز آن‌ها در خود بیمارستان تهیه شود.
استاندار ایلام تشریح کرد: هم‌اکنون بیمارستان رازی برای خدمات‌رسانی به بیماران و مردم کاملاً آماده است و به زودی مشکلات موجود مرتفع خواهد شد.

استاندار ایلام در ادامه از ورودی‌های میدان‌های ارغوان و قرآن شهر ایلام و نیز وضعیت خدماتی، تنظیف و امکانات آن‌ها بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • اکثر بیمارستان‌های غزه از کار افتاده‌اند
  • سازمان ملل: اکثر بیمارستان‌های غزه از کار افتاده‌اند
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • قوی ترین مکمل غذایی و دارویی در طول روز | نیازی به مصرف ناهار و شام نیست + درمان قند خون در 28 روز
  • کادر درمان، خادمانی که لبخند را به مردم عیدی می‌دهند
  • مشکلات بیمارستان رازی شهر ایلام رفع شود
  • قاسم‌پور در واکنش به حضور در ۸۶ کیلوگرم: سرباز تیم‌ ملی هستم
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی
  • اجتماع کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • افزایش همکاری ها در بخش بهداشت و درمان محور دیدارهای وزیر بهداشت طالبان