Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید شاکری‌صفت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری دویست و ششمین جلسه شورای مددکاری و مشاوره مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد و اظهار کرد: این جلسه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار و در آن پرونده ۲۰ بیمار بررسی شد.

وی با اشاره به مساعدت بلاعوض ۳۸۸ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران افزود: ۲۹۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول امور مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه ۱۷۸ میلیون ریال از سایر مراکز برای این بیماران تخفیف گرفته شد خاطرنشان کرد: در این جلسه تصویب شد دو بیمار زیرپوشش طرح «سخاوت» و سه بیمار نیز زیر پوشش «طرح مهربانی» قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۸۵۶ میلیون ریال به بیماران سخت‌درمان مساعدت شد گفت: بیماران گروه هدف مجمع خیرین سلامت همدان بیماران سخت‌درمان مبتلا به سرطان نیازمند بزرگسال، کودکان ناشنوا و کم‌شنوا، کودکان دارای بیماری قلبی، کودکان دارای اختلال رشد، کودکان دارای بیماری حاد چشمی و کودکان دارای شکاف لب و کام نیازمند هستند.

شاکری‌صفت با بیان اینکه اقدام خیر در نزد خداوند منان بی‌اجر نخواهد ماند افزود: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۸۰۹۶ واریز کنند تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان مجمع خیرین سلامت کمک به نیازمندان مجمع خیرین سلامت همدان کودکان دارای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد

حجت الاسلام شعبانی شعبانی موثقی در همایش گرامیداشت روز ملی دندانپزشک با قدردانی از خدمات جهادی انجام شده از سوی گروه جهادی شهید همدانی، گفت: جمع حاضر نخبگان کشور هستند و این خدمات جهادی انجام شده، بزرگ، ارزشمند و قابل تقدیر است.

او با بیان اینکه در روز افراد بسیاری برای نداشتن هزینه درمان به دفتر مراجعه می‌کنند، گفت: خوب است سهمیه‌ای را برای خود قرار دهید و در روز تعدادی از افراد بی‌بضاعت و کم برخوردار را درمان کنید و بدانید که برکت زندگی شما در این کار است.

امام جمعه همدان با تأکید بر اهمیت مسئله سلامت در جامعه، گفت: در حوزه سلامت، نه سیاست و نه ثروت نمی‌تواند دخالت کند و حتی در آن مصلحت سنجی نیز نمی‌تواند دخالت داشته باشد، زیرا که فعالیت در این عرصه یک کار کاملا کارشناسی است و با سلامت جامعه مواجه است.

استاندار همدان هم گفت: دوران همه‌گیری ویروس منحوس کرونا خدمت‌رسانی جهادی به حوزه سلامت سرایت کرد و نقش‌آفرینی جهادی کادر درمان را شاهد بودیم. 

علیرضا قاسمی فرزاد با تأکید بر اینکه فعالیت گروه‌های جهادی حوزه سلامت باید آغازی بر گسترش خدمت‌رسانی به اقشار محروم و کم برخوردار باشد، گفت: گروه‌های جهادی منشأ اثر خیر در زمینه‌های عمرانی، احداث مسکن محرومان و کمک رسانی در بحران‌های طبیعی بوده‌اند و امروز نیز شاهد خدمت رسانی در عرصه درمانی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تعرفه های آندوسکوپی و کولونوسکوپی پاسخگوی هزینه‌ها نیست
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • وجود ۴۱۵ پرونده در انجمن اتیسم همدان
  • هزینه درمان بیماران هموفیلی؛ ۱۰۰ میلیون تومان در ماه!
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران/ نیاز به حمایت دولت، سازمان غذا و دارو و خیرین 
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران / نیاز به حمایت دولت، سازمان غذا و دارو و خیرین