Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@04:50:01 GMT

زیدان: تمام تصمیمات داور و VAR درست بود

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۰۴۶۸

زیدان: تمام تصمیمات داور و VAR درست بود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، رئال مادرید امشب در  رقابت های لالیگا زمین رئال بتیس بازی باخته را با برد ۲-۳ عوض کرد و به اولین سه امتیاز فصل خود دست یافت.

زین الدین زیدان در نشست خبری پس از بازی و در واکنش به اعتراضات بتیسی ها به داوری گفت: «بازی یک داور دارد و وی ای آر هم صحنه ها را بررسی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتقدم همه تصمیمات داوری درست بود. این داور است که فرمان می دهد و هرگز در کار او دخالت نمی کنم. به اتفاقات امشب هم ورود نمی کنم. مهمتر از هر چیزی نمایش امشب مان بود که در زمینی دشوار در نهایت موفق به کسب پیروزی شدیم. بتیس دو بازی اول خود را برده بود و امشب همه از این پیروزی خوشحالیم. تیم تلاش کرد، زجر کشید و در نهایت به سه امتیاز دست یافت.»

وی در مورد نحو بازی بازی لوکا یوویچ گفت: «او امشب نقشی متفاوت داشت و بد کار نکرد. می توانیم با دو مهاجم بازی کنیم و در مجموع از کار مهاجمانم راضی هستم. مهم سه امتیاز بود که کسب کردیم.»

کورتوا هم مثل خیلی دیگر از  بازیکنان دربازی  امشب  موثر بود. برابر سوسیداد هم یک موقعیت عالی را گرفت. از او راضی هستم و می دانیم که چه دروازه بان بزرگی است و حتی از کار با توپ او نیز راضی هستم.»

زیدان در پایان گفت :از همین تیمی که در اختیار دارم راضی هستم. با همین ها جلو می رویم و خوشبینم که فصل خوبی داشته باشیم.»

کد خبر 552466 برچسب‌ها فوتبال - لالیگا اسپانیا تیم رئال مادرید

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لالیگا اسپانیا تیم رئال مادرید راضی هستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام بزرگ در لیگ برتر: داور VAR طرفدار حریف بود!

به گزارش "ورزش سه"، ناتینگهام فارست امروز به مصاف اورتون رفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد. بازیکنان ناتینگهام فارست اعتقاد داشتند در این دیدار سه ضربه پنالتی به سود آن‌ها اعلام نشده و این باشگاه پس از آن بیانیه‌ای صادر کرد.

اورتون با برد در این بازی و کسب سه امتیاز  از منطقه سقوط فاصله گرفت، اما نکته مهم این بازی اعلام نشدن سه ضربه پنالتی بود که آنتونی تیلور به عنوان داور و تیم VAR آن، این سه پنالتی را اعلام نکردند.

باشگاه ناتینگهام فارست، داور VAR این بازی را طرفدار لوتون تاون نامید و یکپارچگی لیگ برتر را زیر سوال برد. در این توییت آمده است:«سه تصمیم بسیار ضعیف -سه پنالتی اعلام نشد- که ما به سادگی نمی‌توانیم آن‌ها را بپذیریم. ما قبل از بازی به کمیته داوران هشدار دادیم که داور VAR طرفدار لوتون است اما آنها او را تغییر ندادند. صبر ما چندین بار آزمایش شده است. باشگاه ناتینگهام فارست اکنون گزینه‌های خود را بررسی خواهد کرد."

به نظر می‌رسد تصمیمات این بازی می‌تواند در رقابت بین تیم‌های پایین جدول لیگ تاثیر زیادی داشته باشد. اکنون اورتون اکنون 5 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد و لوتون تاون با یک بازی کمتر،  در رده هجدهم قرار دارد و چهار امتیاز از ناتینگهام فارست بیشتر دارد.

دیگر خبرها

  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • اتهام بزرگ در لیگ برتر: داور VAR طرفدار حریف بود!
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • الکلاسیکو؛ نبردی برای تعیین قهرمان لالیگا
  • ژاوی: بازی الکلاسیکو مهمترین بازی فصل است