Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی دهستان میانکوه غربی منطقه تخت چان شهرستان پلدختربرگزارشد.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ در مراسمی با حضور سید موسی خادمی استاندار لرستان ، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان،  اسد عبدالهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان ، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)، فرماندار شهرستان پلدختر و جمعی از مسئولین و مدیران استانی پروژه های محرومیت زدایی دهستان میانکوه غربی منطقه تخت چان شهرستان پلدختر به بهره برداری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایه این خبر ؛ در این مراسم  مجتمع مذهبی،فرهنگی ،درمانی آموزشی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع شامل درمانگاه۳۱۰ متر مربع ؛خوابگاه شبانه روزی ۲۵۷ متر مربع،مسجد ۱۶۴ متر مربع ،خانه عالم ۱۱۴ متر مربع،سرویس بهداشتی ۲۲ متر مربع،سکوی نصب کانکس ۳۰۰ متر مربع، آب رسانی و ایجاد شبکه داخلی و نصب انشعاب ساختمان ها افتتاح شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاح پلدختر مناطق محروم متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان

ایسنا/همدان بخشدار پیرسلمان از بهره برداری ارتقا شبکه بیتروان این بخش خبر داد.

محمود فیروزبخت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سرانجام با پیگیری های مستمر و پی در پی به عمل آمده دوسال گذشته ، طرح ارتقا شبکه تلفن همراه و پوشش اینترنت از ۲Gبه۴G با شعاع ۲۰ کیلومتر در روستای بیتروان از توابع بخش پیرسلمان اجرا شده و هم اکنون برای استفاده مشترکین قابل افتتاح است.

وی اعتبار هزینه شده برای این طرح را افزون بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت مخابرات استان همدان برشمرد و افزود:با افتتاح و اجرای این طرح سرانجام پس از سالها مشکل آنتن دهی تلفن همراه روستای ۳۵۰ نفری روستای بیتروان مرتفع می‌شود.

فیروزبخت همچنین تصریح کرد: در سال گذشته نیز برای ارائه خدمات دهی هر چه بهتر اهالی به همت بنیاد مسکن شهرستان اسدآباد عملیات تسطیح ، زیرسازی و آسفالت ریزی معابر در روستای بیتروان از محل اعتبارات دولتی در اختیار شهرستان به متراژ ۲۹۰ متر مربع با ۳۵۰ تن آسفالت انجام شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است