Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷:۱۰ امروز یکشنبه به مصاف  السد  قطر در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزرشگاه اجوکیشن سیتی می‌رود.

سرخپوشان پایتخت که با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه C مسابقات شدند توانستند در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل الشارجه امارات چهار گل بزنند تا آمار خود را در این بخش بهبود ببخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد ایده‌آل بازیکنان پرسپولیس در این دیدار باعث شد تا کادر فنی این تیم برای دیدار با السد قطر به فکر ایجاد تغییر نباشد.

حامد لک با وجود مصدومیت از ناحیه کشاله ران پای خود می‌تواند این تیم را برای دیدار با شاگردان ژاوی همراهی کند تا از دروازه سرخ‌ها بار دیگر حفاظت کرده و به دنبال ثبت چهارمین کلین شیت خود در پنجمین بازی باشد.

تنها نگرانی پرسپولیس از آخرین وضعیت مصدومیت سعید آقایی است که مانع از حضور او در تمرینات گروهی ریکاوری سرخ‌ها شد.

در صورتیکه سیامک نعمتی با توجه به مصدومیت خود نتواند برای این تیم در دفاع راست بازی کند مهدی شیری و کنعانی زادگان جای او را خواهند گرفت تا سیدجلال حسینی به قلب خط دفاعی این تیم بازگردد.

قدرت سرزنی و سرعت بالای هافبک‌ها و مهاجمان السد قطر نظیر بغداد بونجاح و اکرم عفیف باعث شده تا کادر فنی سرخپوشان برنامه ویژه ای را برای مهار پاس‌های عمقی به این بازیکنان در نظر داشته باشند.

میلاد سرلک، احمد نورالله‌ی، بشار رسن و احسان پهلوان به همراه وحید امیری هافبک‌های پرسپولیس را در این دیدار تشکیل می‌دهند و در فاز هجومی قرار است پهلوان و امیری به عیسی آل کثیر در خط حمله اضافه شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: السد لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس پرسپولیس ترکیب پرسپولیس السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین، از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس و سپاهان در حالی باید به مصاف یکدیگر بروند که محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد.

حسین نژاد که از ناحیه کشاله ران با مصدومیت مواجه شده و دو دیدار اخیر تیم خود برابر ذوب آهن و ملوان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود؛ نمی‌تواند سپاهان را در بازی با پرسپولیس هم همراهی کند.

کد خبر 846315 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود
  • مصدومیت هالند احتمالا جدی است
  • کونسیسائو: طارمی حالا همان بازیکنی است که همیشه بود