Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@14:36:14 GMT

نوید محمدزاده غیبتش را جبران می‌کند!

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۰۵۶۲

به گزارش ایسنا،  محمدزاده در نشست خبری فیلم «سرخپوست» در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه  می‌خواهد چیزهای جدید یاد بگیرد؛ گفته بود که سال ۱۳۹۸ در جشنواره فیلم فجر اثری نخواهد داشت و این فرصتی است تا کارهایش در سینما مرور شود، چون نیاز است مدتی کمتر دیده شود و براین اساس تصمیم گرفته برای جشنواره فجر سی‌وهشتم در فیلمی بازی نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در فاصله‌های بین سال‌های ۹۲ تا ۹۷ خوش درخشیده و  در طول پنج سال در ۱۱ فیلم سینمایی بازی کرده بود، سال ۹۸ در فیلمی بازی نکرد و به جای آن حضوری پررنگ در تئاتر  (از بازیگری تا تهیه‌کنندگی) داشت و در سریال «قورباغه» هومن سیدی که برای شبکه نمایش خانگی تولید شده است هم بازی کرد.

وی که ابتدا در تئاتر مطرح شده بود، سال قبل در جشنواره تئاتر فجر بعد از ۳۰ جایزه سینمایی، اولین جایزه تئاتری‌ خود را برای بازی در نمایش «بیگانه در خانه» محمد مساوات دریافت کرد.

نوید محمدزاده سال ۹۹ را پرکار آغاز کرد و در چند ماه گذشته حضورش در فیلم‌های جدید وحید جلیلوند و مانی حقیقی اعلام شد.

او در این فیلم‌ها با نام‌های «شب، داخلی، دیوار» و «تفریق» با دایانا حبیبی و ترانه علیدوستی همبازی است. اما علاوه بر این دو فیلم، خبر رسیده که محمدزاده برای فیلم جدید سید رضا میرکریمی با نام «نگهبان شب» هم قرارداد بسته است.

براین اساس اگر جشنواره فجر امسال در شرایطی عادی و قابل قبول برگزار شود و این فیلم‌ها نیز همگی به موقع ساخته شوند، احتمالا محمدزاده غیبت سال گذشته خود را جبران خواهد کرد.

طبق خبرهای رسمی منتشر شده، فیلم جلیلوند در مرحله تولید است و فیلم مانی حقیقی هم آبان‌ماه کلید می‌خورد و فعلا گروه بازیگران در حال تمرین هستند. همچنین پیش‌تولید فیلم میرکریمی آغاز شده است.

 «نگهبان شب» به نویسندگی مشترک رضا میرکریمی و محمد داوودی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی ساخته می‌شود که هفته گذشته پروانه ساخت دریافت کرده است.

دست‌اندرکاران این فیلم پیش‌بینی کرده‌اند که «نگهبان شب» مرحله پیش‌تولید طولانی داشته باشد و مثل ساخته‌های قبلی این کارگردان چند چهره تازه هم معرفی می‌شوند.

فیلم قبلی سید رضا میرکریمی با عنوان «قصر شیرین»، با حضور در فستیوال‌های جهانی بیش از  ۲۰ جایزه بین‌المللی را دریافت کرده است.

منبع: الف

کلیدواژه: رضا میرکریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبران کاهش جمعیت با ربات‌های انسان‌نما

ایتنا - روزیاتو گزارش داد که باتوجه به کاهش نرخ زاد و ولد، تا سال ۲۰۵۰ حدود ۷۵ درصد از کشورهای جهان به زیر سطح جایگزینی جمعیت سقوط خواهند کرد و جمعیت آن‌ها رفته‌رفته کاهش می‌یابد.
در حالیکه کاهش نرخ زاد و ولد در جهان، تا ۲۵ سال آینده چالشی بزرگ برای اغلب کشورهای جهان ایجاد خواهد کرد، کارشناسان معتقدند که ربات‌های انسان‌نما می‌توانند این خلأ را در جمعیت آینده جهان پر کنند.

روزیاتو گزارش داد که باتوجه به کاهش نرخ زاد و ولد، تا سال ۲۰۵۰ حدود ۷۵ درصد از کشورهای جهان به زیر سطح جایگزینی جمعیت سقوط خواهند کرد و جمعیت آن‌ها رفته‌رفته کاهش می‌یابد.

از چالش‌های مهمی که کمبود و کاهش جمعیت در جهان ایجاد خواهد کرد، مشکلات اقتصادی در جامعه و همچنین کمبود نفرات برای نگهداری از سالمندان است.

 

پروفسور لوییس سنتیس از دانشگاه تگزاس آمریکا معتقد است باتوجه به کاهش جمعیت در جهان به ویژه اروپا و آسیا در آینده‌ای نزدیک، با کمبود نیرو برای نگهداری و رسیدگی به سلامت و وضعیت غذای سالمندان مواجه خواهیم شد. اما ربات‌های انسان‌نما این توانایی را دارند که در آن زمان جایگزین انسان‌ها شوند و این کمبود و خلأ را به خوبی پر کنند. 

این پروفسور که در حال حاضر با تیمی حرفه‌ای بر روی ساخت رباتی به نام «دراکو ۳» کار می‌کند که فعلاً توانایی انجام کارهای ساده را دارد، می‌گوید: «به عقیده من تبدیل شدن ربات‌ها به کمکی در کار پرستاری اهمیت زیادی دارد.»

«دراکو ۳» در حال حاضر قادر است قهوه و غذاهای ساده درست کند و احتمالاً روزی هم خواهد رسید که بتواند ظرف‌های کثیف خانه را بشوید.

دیگر خبرها

  • چاره اندیشی برای جبرانِ خسارتِ مزارعِ گندمِ پارس آباد
  • سودابه آقاجانیان از دلیل غیبتش در تلویزیون پرده برداشت
  • قطاری که از ایستگاه آموزش به جشنواره بازی‌آرا رسید
  • ادامه جشنواره نوروزی تلویزیون با «تنگه ابوقریب»
  • جبران کاهش جمعیت با ربات‌های انسان‌نما
  • (ویدئو) خلاصه بازی آرژانتین و کارستاریکا؛ جشنواره گل قهرمان جهان
  • بهار با نوید «تکم چی» صفا دارد
  • جشنواره بازی و گردشگری در همه مناطق تهران | آدرس اماکنی که شب ها پاتوق موسیقی و تفریح خانوادگی است
  • تیپ جدید و نارنجی فرشته حسینی در تعطیلات سال نو + عکس
  • عکس| استوری متفاوت فرشته حسینی برای عید نوروز