Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@13:46:39 GMT

قتل در خانه مجردی ساقی حصارک کرج + عکس

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۰۶۹۳

قتل در خانه مجردی ساقی حصارک کرج + عکس

به گزارش رکنا، شامگاه 29 مرداد امسال گزارش وقوع یک درگیری خونین میان چند پسر جوان در خانه‌ای مجردی واقع در حصارک کرج به پلیس اعلام شد. پس از حضور مأموران کلانتری 32 در محل با پیکر خونین پسر جوانی به نام رامین 28ساله روبه‌رو شدند.

بدین ترتیب چهار نفر که در این درگیری خونین حضور داشتند دستگیر و به اداره پلیس آگاهی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگیری خونین در خانه مجردی به قتل ختم شد

رامین نیز به بیمارستان منتقل شد اما شدت خونریزی به حدی بود که وی ساعتی پس از بستری شدن در بیمارستان جان باخت. تحقیق از شاهدان ماجرا نشان می‌داد عامل قتل رامین پسری به‌نام سامان بوده است. بدین ترتیب ردیابی‌ها برای دستگیری این پسر 30 ساله آغاز شد. سرانجام با گذشت یک هفته از این جنایت، متهم از سوی کارآگاهان جنایی پلیس البرز و در بزرگراه تهران - کرج شناسایی و دستگیر شد.

وی پس از دستگیری در حالی که آثار زخم‌های عمیقی بر بدنش دیده می‌شد ضمن اعتراف به قتل گفت: من تازه از کمپ ترک اعتیاد مرخص شده بودم اما بازهم وسوسه مواد مرا وادار کرد به خانه مجردی دوستم مسعود که پاتوق بود، بروم.

در آنجا سرگرم مصرف مواد بودیم که ناگهان چند پسر جوان با چاقو و قمه وارد خانه شدند آنها می‌خواستند دوستم را بزنند اما من برای دفاع از او وارد درگیری شدم و در حالی که خودم هم زخمی شده بودم رامین را با 7 ضربه چاقو زدم و فرار کردم.

با اینکه زخمی بودم و خونریزی داشتم اما به بیمارستان نرفتم چرا که می‌ترسیدم دستگیر شوم. بعد هم وقتی فهمیدم رامین کشته شده می‌خواستم از کشور خارج بشوم اما گرفتار شدم.پس از اعترافات متهم، وی برای تکمیل تحقیقات بازداشت و روانه زندان شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم پلیس جنایی فرار زندان اخبار حوادث ایران بزرگراه شناسایی و دستگیر تهران خانه مجردی عکس ایران کرونا فیلم دختر اخبار تهران مشهد تلگرام ایرانی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!

به گزارش ورزش سه، شهریار مغانلو با دو گلی که مقابل ملوان به ثمر رساند و پنالتی که به دست آورد در کنار رامین رضاییان تاثیرگذارترین بازیکن سپاهان در طول فصل است.

سپاهانی‌ها در سه جام مختلف در این فصل به میدان رفتند، لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا که آنها در هر سه جام یکی از بهترین خط حملات را داشتند و گل‌های پرتعدادی به ثمر رساندند.

پیش از دیدار ملوان رامین رضاییان با 19 تاثیرگذاری ( 9 گل - 9 پاس گل - 1 پنالتی ) در صدر جدول تاثیرگذارترین بازیکنان سپاهان قرار داشت و پس از او رضا اسدی با 17 تاثیرگذاری مستقیم ( 13 گل - 4 پاس گل ) در رتبه بعدی قرار داشت.

شهریار مغانلو با دو گلی که مقابل ملوان به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را به عدد 15 رساند ( 14 گل در لیگ برتر و 1 گل در لیگ قهرمانان آسیا ) 2 پاس گل و با پنالتی که مقابل ملوان به دست آورد تاثیرگذاری خود روی گل‌های سپاهان را از 16 به 19 افزایش داد و در کنار رامین رضاییان قرار گرفت.

رامین رضاییان، شهریار مغانلو، رضا اسدی سه بازیکن کلیدی سپاهان در این فصل هستند که روی اکثر گل‌های این تیم تاثیرگذار بودند و در کنار آنها فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی و رضا شکاری بیشترین نقش را داشتند و مکمل ستاره‌های سپاهان بودند.

دیگر خبرها

  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • افزایش ۲۲ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز 
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش
  • نبرد خونین مار ۱۵ متری و خرس گریزلی/ کدام شکارچی پیروز می‌شود؟
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!