Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-سد معبر از آن دست معضلاتی است که از نظر سیما و منظر شهری مشکلات متعددی را در شهر ایجاد می‌کند. - اخبار استانها -

علیرضا صحراگرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: سد معبر یکی از مهم‌ترین معضلات خدمات شهری است که می‌تواند علاوه بر ایجاد نازیبایی در محیط‌های شهری، آرامش شهروندان را نیز دچار مخاطره کند به همین منظور اقدامات مختلفی در راستای مقابله با این معضل شهری به صورت شبانه‌روزی در سطح شهر مشهد در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مواردی نظیر تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز، قرار دادن اشیا در معابر، قرارگیری خودروهای فرسوده در معابر، دستفروش‌ها و ... بخشی از موارد تخلفات در حوزه سد معبر است که در این میان قرار دادن اقلام و اشیاء در معابر و نصب پرده‌های تبلیغاتی غیرمجاز در صدر تخلفات حوزه سد معبر قرار دارند و در نیمه اول سال جاری بیش از 18 هزار اخطاریه برای متخلفین صادر شده است.

صحراگرد ادامه داد: در سال 98 نیز بیش از 124 هزار مورد سد معبر توسط همکاران این حوزه مرتفع و در مجموع بیش از 42 هزار مورد اخطاریه صادر شد.

گزارش| شهروندان ارومیه‌ای از سد معبر توسط مغازه‌داران گلایه دارندسد معبر؛ موضوعی که در اردستان به یک معضل تبدیل شده استشهرکرد| در ساماندهی شهر و برخورد با سد معبرکنندگان نباید سلیقه‌ای عمل شود

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از  230 نفر نیرو و در قالب 93 اکیپ رفع سد معبر در سطح مناطق مختلف شهر مشهد مشغول هستند افزود: در سال‌های اخیر یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری مشهد، توانمندسازی و آموزش افراد فعال در حوزه سد معبر در راستای افزایش دانش اجرایی و عملیاتی آنها بوده است.

صحراگرد بیان کرد: در همین راستا جلسات آموزشی مختلفی با موضوعاتی از قبیل مسئولیت پذیری اجتماعی ، آشنایی با قوانین و مقررات، عدالت ترمیمی و...  به صورت ماهانه برای نیروهای شاغل در حوزه سد معبر برگزار می‌شود تا این افراد با استفاده از روش‌های منطقی و با رفتاری مناسب، نسبت به رفع سد معبر اقدام نمایند.

انتهای پیام/282/ ز
 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوزه سد معبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری در این دوره در شهرداری مشهد، بستری آماده در راستای بهره‌گیری از رویکردهای خلاقانه جهت حل مسائل شهری و توجه به نوآوری در توسعه شهری است.

فاطمه سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی، با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های انسان است که نقش مهمی در زندگی دارد، اظهار کرد: این ویژگی باعث پیشرفت انسان در تمام عرصه‌ها می‌شود و می‌تواند کیفیت زندگی را تعیین کند.

وی گفت: از این رو، خلاقیت و نوآوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و کیفیت زندگی شهری نیز مرهون تلاش افراد نوآور و نگاه خلاقانه است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری در این دوره در شهرداری مشهد، بستری آماده در راستای بهره‌گیری از رویکردهای خلاقانه جهت حل مسائل شهری و توجه به نوآوری در توسعه شهری است.

سلیمی با بیان اینکه در سال «تولید با مشارکت مردم» و هم‌زمان با روزجهانی «خلاقیت و نوآوری و روز ملی کارآفرینی»، بزرگداشت هفته خلاقیت و نوآوری شهری در قالب برنامه رونمایی از محصولات نوآورانه شهری، معرفی شرکت‌های موفق و سایر دستاوردهای نوآورانه در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم با رشد خلاقیت بیش از پیش به حل مسائل و دستاوردهای نوآورانه در شهر امام مهربانی‌ها نائل شویم.

کد خبر 747812

دیگر خبرها

  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • نظارت هوشمندانه بر فرایندهای پایش تخلفات ساختمانی در مشهد
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر