Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-03-29@11:22:33 GMT

گزارش تصویری ایتنا: برترین لپ‌تاپ‌های 15 اینچی

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۰۸۰۵

گزارش تصویری ایتنا: برترین لپ‌تاپ‌های 15 اینچی

ایتنا – لپ‌تاپ‌ها یکی از مهم‌ترین ابزارهای زندگی مدرن ما محسوب می‌شوند و از نظر ابعاد نیز دارای تنوع بسیار زیادی هستند ولی بدون شک مرسوم‌ترین ابعاد این دستگاه‌ها، رده 15 اینچی است و به همین دلیل نیز در این گزارش تصویری به سراغ بررسی برترین مصحولات این رده می‌رویم. لپ‌تاپ‌ها یکی از مهم‌ترین ابزارهای زندگی مدرن ما محسوب می‌شوند و از نظر ابعاد نیز دارای تنوع بسیار زیادی هستند ولی بدون شک مرسوم‌ترین ابعاد این دستگاه‌ها، رده 15 اینچی است و به همین دلیل نیز در این گزارش تصویری به سراغ بررسی برترین مصحولات این رده می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از Cnet، در این گزارش تصویری به سراغ معرفی 10 مورد از برترین لپ‌تاپ‌هایی می‌رویم که ابعاد نمایشگر آن‌ها بین 15 تا 15.9 اینچ است.
 
برای خواندن توضیحات روی گزینه «تصاویر بزرگ» کلیک کنید تصاوير کوچک تصاوير بزرگ اسلايد تصاوير

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گزارش تصویری ایتنا گزارش تصویری لپ تاپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلکاراس: دیمیتروف کاری کرد که فکر کنم بچه ۱۳ ساله هستم!

نفر دوم برترین تنیسورهای جهان پس از شکست سنگین مقابل دیمیتروف بلغار گفت: او به حدی خوب کار کرد که احساس کردم یک بچه ۱۳ ساله هستم.

به گزارش ایسنا، کارلوس آلکاراس نفر دوم برترین تنیسورهای جهان از اسپانیا بامداد امروز (جمعه) ناباورانه و با نتیجه ۲ بر صفر مقابل گریگور دیمیتروف تنیسور ۳۲ ساله بلغارستانی در جریان مرحله یک چهارم نهایی تنیس ۱۰۰۰ امتیازی مسترز میامی تن به شکست داد.

آلکاراس پس از این شکست، از عملکرد بدون نقص دیمیترف در این بازی تمجید کرد و گفت: او در زمین کاری کرد که من احساس کردم یک بازیکن ۱۳ ساله هستم. در جریان بازی نیز با نفرات تیمم صحبت کردم و گفتم دقیقا نمی‌دانم چه کاری باید انجام بدهم.

وی افزود: در جریان بازی مستاصل بودم اما در آخر با رضایت از سطح خودم زمین مسابقه را ترک کردم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آلکاراس: دیمیتروف کاری کرد که فکر کنم بچه ۱۳ ساله هستم!
  • شعار سال ۱۴۰۳ شعاری اقتصادی با ابعاد اجتماعی است
  • برترین لایی‌های بازیکنان در رقابت‌های لالیگا در فصل 2023/24 / فیلم
  • تیری آنری و جیمی کرگر و چالش انتخاب برترین مربی تمام ادوار / فیلم
  • هادی چوپان؛ دو قهرمانی پیش چشم آرنولد | ورزشکار مرد سال (برترین‌های سال)
  • برترین گل‌های هر یک از رقابت‌های المپیک و جام جهانی مردان در 20 سال اخیر / فیلم
  • اشلی کول و انتخاب تیم منتخبی از برترین هم‌تیمی‌های خود / فیلم
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • دو اثر جدید اسما الحسنی توسط گروه محمد رسول الله(ص) منتشر شد
  • خودرو جک T۹ مدل ۲۰۲۴ چه مشخصاتی دارد؟