Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-دبیرکل اتحادیه نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری گفت: کودکان و نوجوانان اصلی‌ترین قربانیان خیانت علنی‌سازی روابط با اسرائیل هستند، و در قضیه عادی‌سازی روابط کشور‌های عربی با اسرائیل به این کودکان و نوجوانان فلسطینی کمتر توجه می‌کنیم و مورد بی مهری قرار گرفتند. ابوالقاسم رحیمیان در آستانه فرا رسیدن روز هم بستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی در گفت‌وگو با میزان، گفت: در مدت زمان اشغال ۷۰ ساله صهیونیست‌ها هیچ گاه حقوق اولیه فلسطینیان به ویژه کودکان و نوجوانان فلسطینی رعایت نشده و اشغالگران کودک کش سالیان زیادی است که به پایمال کردن حقوق این کودکان مشغول اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کودکان و نوجوانان اصلی‌ترین قربانیان خیانت علنی‌سازی روابط با اسرائیل هستند وی در ادامه افزود: کودکان و نوجوانان اصلی‌ترین قربانیان خیانت علنی‌سازی روابط با اسرائیل هستند، و در قضیه عادی‌سازی روابط کشور‌های عربی با اسرائیل به این کودکان و نوجوانان فلسطینی کمتر توجه می‌کنیم و مورد بی مهری قرار گرفتند.

دبیرکل اتحادیه نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری در ادامه گفت: تلاش‌های بین المللی در خصوص پرونده حقوق کودکان و نوجوانان فلسطینی در سازمان ملل به جایی نرسیده است و می‌توان گفت که با شهادت محمد الدوره جهان فقط تکان خورد و هیچ اتفاقی نیافتاد.

وی افزود: تمام کشور‌های عضو سازمان ملل، کنوانسیون حقوق کودک را امضا کردند و مفاد این کنوانسیون همه‌ی کودکان جهان را شامل میشود، این در حالی است که هیچ کدام از حقوق کودکان فلسطینی رعایت نشده است. قوانین رعایت حقوق کودک در سطح بین المللی وجود دارد، اما در مورد کودکان فلسطینی اجرایی نشده و در سکوت مجامع بین المللی به ویژه کشور‌های مرتجع عرب به دست فراموشی رفته است.

رحیمیان تصریح کرد: محمد الدوره تنها شهیدی نیست که در راه دفاع و مبارزه با صهیونیست‌ها و در مسیر آزادی فلسطین به شهادت رسید، بلکه هزاران شهید مانند دوره در راه آرمان فلسطین به شهادت رسیدند.
وی افزود: اگر امروز مسیر مقاومت با تمام سختی‌ها و تنگنا‌ها و محاصره‌های اقتصادی که بر ملت فلسطین حاکم شد، ادامه دارد؛ بخاطر وجود مبارزان حق طلب فلسطینی و در خط مقدم آن‌ها نوجوانان و جوانان فلطسینی است.

رحیمیان تاکید کرد: نوجوانان و جوانان فلسطینی ادامه دهنده راه شهدا هستند و ایستادگی و مقاومت را سرلوحه کار خود قرار دادند و تنها راه ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی همان مقاومت است که ان شاءالله اسرائیل نابود و فلسطین آزاد می‌گردد.   بیشتر بخوانید: فرمانده پیشین نیروی قدس: مقاومت ضربۀ نهایی را به رژیم صهیونیستی خواهد زد نهم مهر در ایران، به عنوان روز هم بستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی نام گذاری شده است. در سال ۲۰۰۰ میلادی، در چنین روزی «محمد الدوره» نوجوان ۱۲ ساله فلسطینی به گونه‌ای فجیع به دست نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

رسانه‌های گوناگون خبری، خبر شهادت این نوجوان را منعکس کردند. تصویر شهادت او، درحالی که پشت پدر خود پنهان شده بود تا از شر حمله نظامیان صهیونیست در امان باشد، بار‌ها از شبکه‌های تلویزیونی جهان پخش شد و رسوایی رژیم اشغالگر قدس و حامیان این رژیم را در دنیا، به دنبال داشت.   انتهای پیام/ برچسب ها: فلسطین اسرائیل محمد الدوره

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فلسطین اسرائیل کودکان و نوجوانان فلسطینی نوجوانان و جوانان جوانان فلسطینی محمد الدوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نام نویسی در همایش روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر علمی سیزدهمین همایش روانپزشکی کودک و نوجوان گفت: این همایش با تمرکز اصلی همایش تأکید بر تکامل، سایکوپاتولوژی و اختلالات رشد در قالب سخنرانی‌های کلیدی، پنل‌های بحث و گفتگوی علمی و سمپوزیوم در روز‌های ۴ تا ۷  اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجتمع همایش‌های بین‌المللی شهدای سلامت با مشارکت گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی در مشهد برگزار می‌شود.

دکتر عاطفه سلطانی فر افزود: در این همایش  ۱۳ پنل تخصصی با عناوین تاثیر انعطاف پذیری عصبی و ژنتیک بر رشد و تکامل عصبی، مداخله در بحران خودکشی کودک و نوجوان، نگاهی نو به اختلالات طیف اوتیسم در کودکی، بیش فعالی در کودکان و نوجوانان، تکامل عصبی  و روانشناختی کودکان و نوجوانان با بیماری‌های طبی مزمن، درمان با سلول‌های بنیادی در اختلالات تکامل عصبی کودکان و نوجوانان، مشکلات و مسائل صنفی روانپزشکان کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

وی  گفت: همچنین در این کنگره ۹ سخنرانی با موضوعاتی، چون خدمات ارزیابی و بهبود تکامل در سال‌های ابتدایی دوران کودکی در جهان، نقش برنامه سلامت روانی اجتماعی نوجوانان در شناسایی و درمان اختلالات روانپزشکی نوجوانان، مکانیسم اثربخشی تمثیل در روان درمانی کودک، هنر فرزندپروری در اختلالات تکامل عصبی کودک و نوجوان، تأثیر تفاوت‌های فرهنگی در تشخیص گذاری اختلال نقص توجه ـ بیش فعالی و مکانیسم شکل گیری هیجانات از دیدگاه سازنده گر ارائه می‌شود.

علاقمندان برای نام نویسی و دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.iacap.ir  مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه
  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت
  • فراخوان نام نویسی در همایش روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد
  • عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل نقش داشت
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی عکس "یاریگران زندگی" 
  • احیای رصدخانه نجوم ایلام پس از ۱۳ سال تعطیلی‌
  • سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‏‏بین‌الملل کانون شد
  • عربستان با حمله ایران مقابله کرد؟!
  • واتس‌اپ سن استفاده را به 13 سال کاهش داد
  • طرحی از شادی کودکان فلسطینی به خاطر حمله ایران به اسرائیل