Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال ساپیا گفت: باید جنبه برد و باخت را داشته باشیم، گاهی باخت ارزشش از برد بیشتر است.

مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال ساپیا، درباره باخت نارنجی‌پوشان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال برابر تیم هراز آمل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا عنوان کرد: باخت همیشه تلخ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اینکه باختیم قطعا ناراحت هستیم، بی‌شک تیم ما نقاط ضعفی دارد که همه باید برای برطرف کردن آنها تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم. البته تازه اول راه هستیم رقبای نزدیک ما مانند سپاهان و شهرداری ارومیه، که حتی ملی‌پوشان بیشتری را هم در تیم‌شان دارند، این هفته باختند. اما قطعا من و هم تیمی‌هایم وظیفه سنگینی را بر عهده داریم و باید همه جنبه برد و باخت را داشته باشیم. گاهی باخت ارزشش از برد هم بیشتر است. تا پلی‌آف هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد و تا آن مرحله قطعا چند باخت را تجربه خواهد کرد.

او ادامه داد: بازی با ما برای هراز خیلی حیاتی بود چون دو بازی قبلی خود را باخته بودند بنابراین یک بازی خانگی فرصت مناسبی بود که جبران گذشته را داشته باشند. آنها برای پیروزی در این دیدار ریسک کردند که ریسک‌شان هم به خوبی جواب داد. البته ما همچنان  دوم جدول هستیم جای نگرانی نیست.

کارخانه در پایان درباره دیدار با شهرداری گنبد در هفته پنجم رقابت‌های لیگ گفت: شهرداری گنبد در هفته چهارم تیم خوبی مانند سپاهان را در خانه شکست داد بنابراین نباید هیچ تیمی را دست‌کم گرفت. این بازی در تهران خواهد بود. امیدوارم مانند سه بازی نخست‌مان بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم و باخت هفته پیش را جبران کنیم. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سایپا مصطفی کارخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی هرمزگان، اظهار کرد: وفاق و تعهد حاکم بر اتاق بازرگانی هرمزگان مثال زدنی است که نشان دهنده همدلی اعضاء و شناخت ظرفیت‌های هرمزگان است.
 
وی افزود: دنیا با مبحث بخش خصوصی و تاثیرات آن در اقتصاد و روان‌سازی امور به خوبی آشناست و وقت آن است که مسئولان و دولتمردان نیز نسبت به واگذاری امور به بخش خصوصی و پررنگ نمودن نقش فعالان اقتصادی در تصمیم گیری های اقتصادی همت گمارند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: غفلت از ظرفیت های پارلمان بخش خصوصی و سنگ اندازی در مسیر این بخش عملا ضربه مستقیم و سنگینی به بدنه اقتصادی استان هرمزگان وارد می‌سازد و امید می رود امسال با توجه به شعار مقام معظم رهبری بتوانیم در تقویت هر چه بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سیاست‌گذاری اقتصادی باید مبتنی بر دو مؤلفه تولید برای کشور و تولید برای صادرات باشد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده افزود: تولید برای بازارهای جهانی با تولید برای تأمین نیاز داخلی، بسیار متفاوت است و اگر در حوزه صادرات دچار چالش می‌شویم به‌واسطه این است که رویکرد تولید معطوف به داخل کشور است که برای حل این چالش‌ها باید تولیدکنندگان با رویکرد صادرات وارد میدان شوند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده گفت: استان هرمزگان با دارا بودن ظرفیت‌های بالا و متنوع، نقش مهمی را در معادلات اقتصادی ایفا می‌کند.
 
در پایان این دیدار هر یک از اعضای هیأت نمایندگان به ارائه نظرات خود در خصوص تقویت جایگاه بخش خصوصی و روانسازی امور برای فعالان اقتصادی پرداختند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش
  • میل مضر تکیه‌زدن بر رأس هرم
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان چهارم اردیبهشت
  • مسعود ده‌نمکی: حاجی گرینوف‌ها جزو مخالفان سر سختم هستند + فیلم
  • با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم
  • فرار دقیقه۹۸ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ ژابی‌تایم
  • اتلتیکومادرید به آلاوس باخت
  • شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • در دل فراوانی زندگی می‌کنیم اما گرسنه‌ایم!