Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان در پی کناره‌گیری مصطفی ادیب، نخست‌وزیر مکلف لبنان، کاخ الیزه اعلام کرد رئیس‌جمهور فرانسه امروز یکشنبه درباره تحولات جدید این کشور نشست خبری برگزار می‌کند.

پس از انفجار مهیب و مشکوک اخیر در بندر بیروت، دخالت کشورهای غربی، به ویژه فرانسه در امور داخلی لبنان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مکرون تحولات لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان یکی از مقرهای فرماندهی صهیونیستی را موشک‌باران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی از مقرهای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و همچنین در واکنش به تعرض‌های دشمن اسراییلی به روستاهای مقاوم جنوبی و خانه‌های غیرنظامیان که آخرین مورد آن در صریفا، العدیسه و رب ثلاثین رخ داد، رزمندگان مقاومت اسلامی عصر امروز دوشنبه بیست‌ودوم آوریل ۲۰۲۴ مقر فرماندهی یگان سوم پیاده‌نظام لشکر ۹۱ در پایگاه عین زیتیم را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

این در حالی است که کمی پیش‌تر خبرنگار الجزیره گزارش داد که ۳۰ موشک از جنوب لبنان به سمت الجلیل علیا و اصبع الجلیل در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

همچنین منابع خبری از برخورد چند موشک به منطقه اشغالی «صفد» و به صدا درآمدن آژیر هشدار در این منطقه و مناطق «روش هنکرا»، «لیمان»، «شلومی»، «ایلون»، «حانیتا»، «ادمیت»، «گورن» و «عرب العرامشه» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

از سوی دیگر حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز ادامه دارد. خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی روستای «رب ثلاثین»، ارتفاعات «الجبور» در شهرستان «جزین» و حد فاصل «صریفا» و «ارزون» در جنوب لبنان را هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این بر اساس گزارش منابع خبری توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک‌های «یارون» و «دیر میماس» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرده است.

کد خبر 6085879

دیگر خبرها

  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به اسرائیل
  • حزب‌الله لبنان یکی از مقرهای فرماندهی صهیونیستی را موشک‌باران کرد
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • برگزاری نشست تحلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه
  • نتانیاهو برای آرام کردن جبهه لبنان دست به دامن مکرون شد
  • نتانیاهو دست به دامن فرانسه شد
  • نتانیاهو برای آتش‌بس با حزب‌الله دست به دامن فرانسه شد