Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@14:25:40 GMT

آب خلیج فارس به سیرجان رسید

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۱۲۲۸

آب خلیج فارس به سیرجان رسید

ایسنا/کرمان نماینده مردم سیرجان از ورود اولین پمپاژ آب به مخزن ۴۵ هزار لیتری گل گهر خبر داد و افزود: این کوچکترین هدیه به همشهریانم و دیار کریمان است و خدا را از این بابت شکرگزارم.

"شهباز حسن پور" در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جزییات این آبرسانی گفت: وقتی یک دهه پیش مجوز طرح های فولادی را می گرفتم منتقدین می گفتند فولاد، آب می خواهد و شما چرا سنگ بزرگ می زنید!؟ طبیعتا حق هم با آنها بود و تنها جوابی که آن روزها دادم این بود اگر از ماه هم شود آب می آوریم و صنعت خام فروشی را اینجا تعطیل می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه ای که از یک کارگر ساده در مسیر خط لوله کار می کرد تا مهندسان، پیمانکاران، مدیران شرکت های سرمایه گذار و مسئولین به نحوی در تحققش نقش داشتند و باید صمیمانه از همه تشکر کنم و به همت بلند دست اندرکاران این پروژه غرورآفرین تبریک بگویم.

حسن پور ادامه داد: دوستانی که از دخالت نمایندگان در امور معدنی سخن به میان می‌آورند ای کاش از تلاش همین نمایندگان مردم در استان کرمان به ویژه رییس کمیسیون اقتصادی مجلس که در تحقق بودجه هزاران میلیاردی این پروژه صادقانه گام برداشتند و همراه و همگام با بنده در کمیسیون های بودجه و اقتصاد مجلس و در بانک های مختلف بدنبال تامین بودجه این طرح عظیم تلاش کردند، نیز قلم بزنند.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در ادامه گفت: رؤیای شهر صنعتی سیرجان به عنوان شهری که زنجیره فولاد را از کلوخه آهن تا ذوب و شمش داراست اینک با ورود آب به منطقه به واقعیت تبدیل شده است و با شروع طرح های صنعتی بالادستی فولاد در شهرک صنعتی جدید گل گهر تکمیل و نهایی خواهد شد

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پروژه انتقال آب خلیج فارس به کرمان اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خانواده زنده یاد دکتر فاطمه لشکری در اقدامی خیرخواهانه کتابخانه شخصی وی شامل بیش از ۵۰۰ نسخه کتاب نفیس را با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به کتابخانه عمومی خلیج فارس شهر بوشهر اهدا کرد.

افسانه دارابی با بیان اینکه این کتاب‌ها اغلب با موضوع ادبیات فارسی هستند، اظهار کرد: طی مراسمی در سوم اردیبهشت ماه، ضمن تجلیل از این حرکت خیرخواهانه، آئین نکوداشت سال‌ها فعالیت علمی و فرهنگی این بانو در طول حیات خود در این کتابخانه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6081315

دیگر خبرها

  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • خسارت صد میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به بنا‌های تاریخی سیرجان
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به برخی فرودگاه‌های حاشیه خلیج فارس
  • تقابل طلایی‌ها در طبس/ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز