Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از محل مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی، ارتقای اینترنت در روستاهای بشرویه به ویژه راه‌اندازی سایت نسل چهارم همراه اول را در روستای فتح‌آباد شهرستان بشرویه داشتیم.

وی گفت: با توجه به وجود کرونا و برگزاری کلاس‌های مجازی از طریق شبکه شاد، ارتقای اینترنت در روستاها با جدیت پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی هم گفت: روستای فتح‌آباد شهرستان بشرویه از محل اعتبارات طرح USO (خدمات عمومی اجباری) به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

مصطفی بهی افزود: روستای فتح‌آباد بشرویه که تا سال گذشته پوشش همراه مناسبی نداشت و در سفر استاندار خراسان جنوبی به این شهرستان، پوشش همراه این روستا مورد تقاضا بود، برای افزایش کیفیت همراه در فهرست روستاهای طرح برقراری همراه منظور و دی ماه سال گذشته سایت همراه این روستا که از محل اعتبارات طرح USO نصب شده بود، راه‌اندازی شد.

وی اظهار داشت: همچنین سایت نصب شده روستا که با فناوری نسل دوم همراه راه‌اندازی شده بود در برنامه ارتقا قرار گرفت و با نصب تجهیزات نسل چهارم همراه، هفته گذشته فناوری این سایت به نسل چهارم ارتقا یافت.

وی گفت: با برقراری پوشش نسل چهارم همراه در این روستا، علاوه بر دیگر کاربردهای شبکه ملی اطلاعات، امکان استفاده دانش‌آموزان و دانشجویان از آموزش مجازی با کیفیت بالا فراهم شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی اعتبار هزینه شده برای برقراری نسل چهارم همراه در این روستا را ۲ میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: با اجرای برنامه‌های ارتباطی تا پایان سال جاری ۲۰ روستای دیگر شهرستان بشرویه نیز به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان بشرویه در ۳۲۰ کیلومتری بیرجند است.

برچسب‌ها توسعه ایران بشرویه خراسان جنوبی توسعه روستایی شبکه ملی اطلاعات اعتبارات پروندهٔ خبری خدمات ماندگار و گام های توسعه در خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران بشرویه خراسان جنوبی توسعه روستایی شبکه ملی اطلاعات اعتبارات توسعه ایران بشرویه خراسان جنوبی توسعه روستایی شبکه ملی اطلاعات اعتبارات اخبار کنکور شبکه ملی اطلاعات نسل چهارم همراه شهرستان بشرویه خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، به دلیل سرریز شدن سد خاکی قدیمی این روستا و احتمال شکستگی آن، و با بررسی مدیریت بحران، هلال احمر و دیگر دستگاه ها، دستور تخلیه روستا از سوی مدیریت بحران صادر شد.

۶۰ خانوار ساکن روستای نوده زیرکوه هم اکنون در حال تخلیه و اسکان در شهر آبیز هستند.

مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی: به دلیل ادامه بارش‌ها تا صبح فردا، نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در بیشتر نقاط استان به ویژه زیرکوه، خوسف، نهبندان و طبس آماده باش کامل هستند.

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی
  • تلاطم رودخانه علی سالار در بشرویه + فیلم
  • زیرکوه در محاصره سیلاب + تصاویر
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس