Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@05:17:54 GMT

جنایت در خانه مجردی ساقی حصارک کرج

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۱۵۶۵

جنایت در خانه مجردی ساقی حصارک کرج

شامگاه ۲۹ مرداد امسال گزارش وقوع یک درگیری خونین میان چند پسر جوان در خانه‌ای مجردی واقع در حصارک کرج به پلیس اعلام شد. پس از حضور مأموران کلانتری ۳۲ در محل با پیکر خونین پسر جوانی به نام رامین ۲۸ ساله روبه‌رو شدند. بدین ترتیب چهار نفر که در این درگیری خونین حضور داشتند دستگیر و به اداره پلیس آگاهی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامین نیز به بیمارستان منتقل شد، اما شدت خونریزی به حدی بود که وی ساعتی پس از بستری شدن در بیمارستان جان باخت. تحقیق از شاهدان ماجرا نشان می‌داد عامل قتل رامین پسری به‌نام سامان بوده است. بدین ترتیب ردیابی‌ها برای دستگیری این پسر ۳۰ ساله آغاز شد. سرانجام با گذشت یک هفته از این جنایت، متهم از سوی کارآگاهان جنایی پلیس البرز و در بزرگراه تهران - کرج شناسایی و دستگیر شد.

وی پس از دستگیری در حالی که آثار زخم‌های عمیقی بر بدنش دیده می‌شد ضمن اعتراف به قتل گفت: من تازه از کمپ ترک اعتیاد مرخص شده بودم، اما بازهم وسوسه مواد مرا وادار کرد به خانه مجردی دوستم مسعود که پاتوق بود، بروم. در آنجا سرگرم مصرف مواد بودیم که ناگهان چند پسر جوان با چاقو و قمه وارد خانه شدند آن‌ها می‌خواستند دوستم را بزنند، اما من برای دفاع از او وارد درگیری شدم و در حالی که خودم هم زخمی شده بودم رامین را با ۷ ضربه چاقو زدم و فرار کردم. با اینکه زخمی بودم و خونریزی داشتم، اما به بیمارستان نرفتم چرا که می‌ترسیدم دستگیر شوم. بعد هم وقتی فهمیدم رامین کشته شده می‌خواستم از کشور خارج بشوم، اما گرفتار شدم. پس از اعترافات متهم، وی برای تکمیل تحقیقات بازداشت و روانه زندان شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل کرج ساقی مواد مخدر پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری زن جوانی که به علت اختلافات خانوادگی قبلی، همسر سابق خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سعید یوسفی فعال در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله "ملاباشی" شهر اردبیل ماموران کلانتری ۱۶ "سبلان" در قالب گشت انتظامی به محل اعزام مورد نظر اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با بررسی اولیه ماموران مشخص شد که ۲ نفر که پیش از این زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن دیگر طرف درگیری بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت های وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ یوسفی فعال با اشاره به دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل اضافه کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری افراد می توانند اختلاف خود با دیگران را از مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزه
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • تکرار جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان‌های غزه
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • قتل مدیرعامل یک شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان