Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: سهمیه استخدامی استان اردبیل در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز کشوری 437 نفر است.

داود شایقی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هشتمین آزمون استخدامی متمرکز سال 99 که اولین آزمون سالجاری است، به دلیل کرونا با تاخیر برگزار می‌شود که بعد از اتمام زمان ثبت نام قرار است در اواخر آبان ماه این آزمون با همکاری سازمان سنجش برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: براساس یک سوم خروجی نیروی انسانی و همچنین پست‌های بلاتصدی و خالی دستگاه‌های اجرایی مجوز استخدام در دستگاه‌های دولتی صادر می‌شود که امسال نیز بر همین مبنا سهمیه استان‌ها تعیین شده تا رقابت در این استان برای کسب بالاترین امتیاز و پیوستن به جمع کارکنان دستگاه‌های اجرایی فراهم آید.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: بیشترین استخدامی در آموزش و پرورش استان با 336 نفر، استانداری 34 نفر و بهزیستی 18 نفر انجام خواهد شد تا برگزیدگان با گذراندن مراحل گزینش و مصاحبه‌های اختصاصی جذب دستگاه‌های اجرایی شوند.
شایقی ادامه داد: قرار است آزمون با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در آبان ماه برگزار شود که امیدواریم با همکاری خود داوطلبان شرایط مطلوبی را در برگزاری این آزمون شاهد باشیم.

ارزیابی عملکرد 51 دستگاه اجرایی استان اردبیل انجام شد


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: ارزیابی عملکرد 51 دستگاه اجرایی استان اردبیل در سال 98 به انجام رسید تا برگزیدگان مورد تجلیل قرار گیرند.
شایقی اظهار کرد: همه ساله ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در نیمه اول سال بعد انجام می‌شود که این ارزیابی در پنج گروه و دسته به انجام رسیده و از بین 51 دستگاه از مدیران دستگاه‌های برتر تجلیل انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: با احصای نتایج و استخراج آن اوایل شهریورماه ارزیابی‌ها به انجام رسیده و با تائید استاندار اردبیل شاهد برگزاری آئین تجلیل از برگزیدگان در قالب جشنواره شهید رجایی بودیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: در استان‌های مختلف تجلیل از دستگاه‌های مختلف به اشکال گوناگون برگزار شد که در استان اردبیل نیز در قالب شورای راهبری توسعه منابع انسانی از پنج دستگاه برتر در حوزه‌های تعیین شده تجلیل انجام شد.
شایقی ادامه داد: به مدیران این دستگاه‌ها در پنج گروه با امضای استاندار اردبیل و دبیر ستاد لوح سپاس و تقدیر و تندیس این جشنواره اهدا شد تا انگیزه‌ای برای سایر دستگاه‌ها باشد که در سال‌های آینده با ارائه عملکرد مطلوب در این جشنواره حضور یابند.
وی گفت: در گروه آموزش، پژوهش و فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی در گروه تولیدی و خدماتی گمرکات استان اردبیل، گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت‌ها راه و شهرسازی استان اردبیل، در گروه سلامت و رفاه اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در گروه عمومی و قضائی ثبت احوال به عنوان دستگاه‌های برگزیده انتخاب شدند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل هدف از برگزار این جشنواره را ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در رقابت با سایر دستگاه‌ها در رقابت با سایر دستگاه‌های اجرایی در عرصه خدمات‌رسانی دانست و بیان کرد: دستگاه‌های برگزیده سال 99 نیز بعد از ارزیابی در نیمه اول سال آینده معرفی خواهند شد.
شایقی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی اطلاعات مورد نظر را در سامانه بارگزاری کرده و مستندات را در مهلت تعیین شده ارائه می‌کنند تا مورد ارزیابی قرار گیرند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آزمون هاي استخدامي دستگاههای برتر نیروی انسانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل دستگاه های اجرایی ارزیابی عملکرد دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به وجود ۲۸۰ استاندارد ملی در حوزه نظام اداری و استخدامی گفت: امروزه بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود که برای تسریع، بهبود فرآیند، عدالت محوری، جلوگیری از فساد، رضایت مندی ارباب رجوع ، نیازمند استانداردسازی در این حوزه هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان استاندارد، میثم لطیفی با تبریک موفقیت سازمان استاندارد در دریافت صلاحیت همترازی بین‌المللی اظهار داشت: این رویداد مقدمه‌ای برای تحقق جهش تولید است چرا که زمینه توسعه تعاملات بین المللی در حوزه اقتصاد و تجارت با این صلاحیت فراهم است.

رئیس سازمان اداری استخدامی، کیفیت و بهره وری را دو روی سکه تعبیر کرد و گفت: اگر بخواهیم بهره وری را در دستگاه‌های اجرایی محقق کنیم لازم است کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه کیفیت با استاندارد رقم می‌خورد، افزود: استاندارد برای مصرف کننده اطمینان بخش، برای تولیدکننده سودآور و برای صادرکنندگان و واردکنندگان بازار آفرین است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به وجود ۲۸۰ استاندارد ملی در حوزه نظام اداری و استخدامی گفت: امروزه بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود که برای تسریع، بهبود فرآیند، عدالت محوری، جلوگیری از فساد، رضایت مندی ارباب رجوع، نیازمند استانداردسازی در این حوزه هستیم.

وی استانداردسازی در نظام حکمرانی کشور مبتنی بر مبانی اسلامی و ارزش‌های انقلابی، را ضروری دانست و اذعان داشت: با استانداردسازی خدمات، پیچیدگی نظام اداری از بین می‌رود و خدمات به سهولت در دسترس ارباب رجوع قرار می‌گیرد.

لطیفی؛ ایجاد آزمایشگاه استاندارد خدمات را لازمه ارائه خدمات در دولت مردمی دانست و تاکید کرد: با هوشمندسازی خدمات، فرآیندها کوتاه و منطقی می‌شود و در این صورت رضایت ارباب رجوع از مراجعه به دستگاه‌های اجرایی حاصل می‌شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، با بیان اینکه استاندارد، رضایت راهبردی ایجاد می‌کند تصریح کرد: آموزش استاندارد باید به عنوان سرفصل دوره‌های آموزشی در مرکز آموزش مدیریت دولتی مورد توجه قرار می‌گیرد تا افرادی که در بدو استخدام هستند بتوانند به راحتی تصمیم بگیرند همچنین کارکنان و مدیران با شناحت مفهوم استاندارد بهتر تلاش کرده و بهره وری را افزایش دهند.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به اهمیت موضوع استاندارد اشاره کرد و خواستار مساعدت بیش از پیش رئیس سازمان اداری و استخدامی برای تقویت نیروی تخصصی شد.

کد خبر 746711

دیگر خبرها

  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد
  • نتایج آزمون استخدامی معلمان منتشر شد | جزئیات مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینه پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش | اعلام مدارک مورد نیاز
  • اعلام برگزیدگان مرحله نخست آزمون استخدامی آموزگاری
  • اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شد
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود