Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:36:27 GMT

آب برخی از محلات شهر کرمانشاه قطع می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۱۶۱۳

آب برخی از محلات شهر کرمانشاه قطع می‌شود

به گزارش ایرنا؛ در این اطلاعیه آمده است: باتوجه به اینکه مدیریت آبفای کرمانشاه بنا به تقاضای شهرداری منطقه چهار برای بهسازی پل روگذر واقع در حدفاصل رودخانه سراب قنبر و شهرک صادقیه در محدوده امور آبفا منطقه یک شهر کرمانشاه، جابجایی خط انتقال آب شهرک صادقیه واقع در انتهای سراب قنبر را در دستور کار دارد، لذا این محله در روز یکشنبه ۶ مهر از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ با قطعی یا افت فشار آب مواجه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 این اطلاعیه می افزاید: سامانه تلفنی ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگوی مشترکین است.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد ۲۲۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

برچسب‌ها آب و فاضلاب کرمانشاه آب آشامیدنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب کرمانشاه آب آشامیدنی آب و فاضلاب کرمانشاه آب آشامیدنی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، فاطمه سلیمی در گفتگویی با بیان اینکه شورای ششم، شورای مردم‌محور بوده و سیاست‌های ابلاغی خود به شهرداری را هم براساس همین نگاه تدوین نموده، اظهارکرد: یکی از جلوه‌های تحقق این رویکرد، تعریف پروژه‌های زودبازده بوده که طی دو سال گذشته اجرایی شده است.

وی گفت: خوشبختانه پیشرفت پروژه‌های زودبازده یک به ۱۰۰ درصد رسیده و میانگین پیشرفت پروژه‌های زودبازده ۲ هم حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد برآورد شده که گام موثری در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات شهرداری در محلات حاشیه شهر و هدف بازآفرینی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه اجرای پروژه‌های زودبازده یک و دو رضایتمندی عمومی خوبی را در سطح جامعه ایجاد کرده، افزود: براساس همین اهمیت، وارد فاز سوم پروژه‌های زودبازده در سال ۱۴۰۳ می‌شویم.

سلیمی تصریح کرد: امسال برای هر محله هدف، ۱۵ میلیارد تومان و در سرجمع ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده‌ایم که همچون گذشته، با نظر و خواست ساکنان و شوراهای اجتماعی محلات هزینه خواهد شد.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های پروژه‌های زودبازده ۳، پیش‌بینی امکان تعریف و اجرای پروژه‌های کلان‌تر با تجمیع اعتبار مصوب اشاره داشت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896382

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزاز نفری ارومیه
  • وزش باد علت قطع برق در یکی از محلات شهر دولت‌آباد
  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزار نفری ارومیه
  • آغاز از سرگیری آسفالت محلات بجنورد
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • طراحی قالب انسجام آفرین فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه
  • آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان