Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:02:55 GMT

ارتش پس از جنگ نیز امنیت مرزها را حفظ کرده است

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۱۶۳۱

ارتش پس از جنگ نیز امنیت مرزها را حفظ کرده است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فعالیت‌های ارتش در دوران دفاع مقدس گفت: ارتش پس از جنگ تا امروز نیز در حوادث مختلف از سیل و زلزله گرفته تا کرونا و غیره با تلاش شبانه‌روزی امنیت و آرامش این مرزها را حفظ کرده است.

به گزارش ایسنا، امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی با حضور در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس را الگوی کاملی از اراده ملت با فرماندهی امام خمینی (ره) توصیف کرد و گفت: اگرچه پیروزی در جنگ نابرابر، فتح‌الفتوح و شبه‌ معجزه بود ولی منظور از معجزه قرن این پیروزی نیست بلکه معادلاتی است که طرحی نو در انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منظور آن شجره طیبه‌ای است که شاخه‌هایشان به اقصی‌نقاط جهان پرکشید و سقوط خداناباوران حق‌ستیز را تسریع کرد.

وی تصریح کرد: کاش می‌شد در یک جلسه از دفاع مقدس گفت، از آن بسیجی تک تیرانداز تا سرلشگر فلاحی که بالاترین مقام شهید دفاع مقدس بود. از پاره‌کردن مغرورانه قطعنامه جلوی دوربین تا جمله ملتمسانه «واینک پذیرفتیم هر آنچه شما خواسته بودید» افسوس نمی‌شود در زمان کوتاه این تابلوی شگرف را توضیح داد، اما باور کنیم این کتاب قطور جز برگی ورق نخورده و گنج جنگ بکر و دست نخورده است.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانده ارتش چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس مجلس یازدهم دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای شاخص ارتش در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روز ارتش یادآور رشادت‌های بزرگ مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

آنچه که امروز به آن می‌بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در هشت سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمامی قدرت‌های روز جهان آبدیده شدند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند.   از مجموع رزمندگان دفاع مقدس ۱۹ هزار مازندرانی هستند که ۳ هزار و ۳۰۰ شهید ارتش از این استان تقدیم ارزش‌های نظام شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دفاع از شرف و پرچم مقدس است/ایران پاسخ غرورآمیزی به اسراییل داد
  • دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت
  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش