Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@10:06:19 GMT

شهادت ۲ مرزبان خوزستانی در دشت آزادگان

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۱۹۳۲

شهادت ۲ مرزبان خوزستانی در دشت آزادگان

دو مرزبان خوزستانی حین حراست از مرز در دشت آزادگان به درجع رفیع شهادت نائل آمدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دو مرزبان خوزستانی در درگیری با اشرار و حین حراست از مرز در دشت آزادگان خوزستان به شهادت رسیدند.

سروان مقداد بویر از لیکک استان کهگیلویه و بویراحمد و استوار عبدالله مؤمنی از شهرستان ایذه در این درگیری به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اخبار تکمیلی از جزئیات عملیات این شهدا و نحوه تشییع پیکر پاک آنان متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ا

منبع:مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رضا مهاجری و داود سیدعباسی روز گذشته در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم رفتند و در نهایت در یک بازی جذاب و تماشاگرپسند این مهاجری و یارانش بودند که با ۴ گل از سد دریا گذشتند.

این مسابقه ۷ گل را به خود دید تا اینجای کارِ لیگ آزادگان که ۲۸ هفته از آن می‌گذرد، پرگل‌ترین دیدار فصل لقب گرفت تا در بین ۱۱ مسابقه‌ای که بیش از ۴ گل در آن رد و بدل شده در رده اول قرار گیرد.

دیگر بازی پرگل این فصل را هم خیبر رقم زده است؛ آن‌ها در هفته هشتم موفق شدند خوشه‌طلایی ساوه را با نتیجه ۵ بر یک در همین ورزشگاه تختی زمین‌گیر کنند و در کنار دیدار مس کرمان و شهرراز شیراز در هفته یازدهم که با نتیجه ۴ بر ۲ به سود کرمانی‌ها به پایان رسید، تنها بازی‌های ۶ گله فصل لیگ آزادگان را نیز به نام خود ثبت کنند.

در دیگر دیدارهای این فصل مس سونگون و شاهین بندرعامری در هفته اول، خوشه‌طلایی و شهرداری آستارا در هفته پنجم، چادرملو و خیبر خرم‌آباد در همین هفته، داماش گیلان و شاهین بندرعامری هفته هفتم، مس کرمان و داماش گیلان در هفته هشتم، نفت مسجدسلیمان و چادرملو در هفته نهم، نفت مسجدسلیمان و سایپا در هفته شانزدهم و پارس جنوبی و داماش در هفته بیست و ششم دیدارهای ۵ گله این فصل از لیگ آزادگان بودند.

حضور خیبر در صدر بازی‌های پرگل لیگ آزادگان آن‌ها را به‌عنوان برترین خط حمله این مسابقات هم معرفی کرده و با ۴۶ گل همچنان بهترین شرایط گلزنی لیگ دسته اول را به نام خود نوشته‌اند.

عکس: رضا بیرانوند

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • فراجا مرزبان حجاب است متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • اعزام ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید! (عکس)
  • برزخ دانشجویان هنگام ورود به دانشگاه ها
  • تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان