Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکمی از سوی شهردار بندرعباس، سرپرست اداره اجرائیات مدیریت حقوقی این شهرداری منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد بدرقه در مراسم معارفه سرپرست اداره اجرائیات این مدیریت اظهار کرد: اجرائیات یکی از حوزه‌های حساس و پر کار شهرداری بندرعباس است.

وی با اشاره به اینکه این اداره باید وصول مطالبات شهرداری را در دستور کار قرار دهد، افزود: اجرای مصوبات کمیسیون ماده 100یکی از وظایف مهم این اداره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حقوقی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: پیگیری چک‌های وصول نشده نیز جزو دیگر وظایف مهم این حوزه است که باید به طور جدی در دستور کار قرار داشته باشد.

اضافه می‌شود، در ادامه این نشست عادل فخاریان به عنوان سرپرست جدید اداره اجرائیات مدیریت حقوقی شهرداری بندرعباس منصوب و از تلاش‌های طاهر چابک به عنوان مدیر پیشین این مجموعه قدردانی شد. گفتنی است، طاهر چابک نیز به عنوان مدیر حقوقی شهرداری منطقه سه منصوب شد.

خاطرنشان می‌شود، عادل فخاریان نیز از نیروهای جوان شهرداری بندرعباس بوده که در حوزه مدیریت بازرسی عده‌دار مسئولیت‌های متعددی بوده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری اداره اجرائیات شهرداری بندرعباس اداره اجرائیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه، معاونان و روسای دانشکده‌ها امروز، ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در سالن شورای حوزه ریاست دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد. در ایبن آیین با حکمی از سوی دکتر معتمدی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود عیسوی، به عنوان «سرپرست دانشکده اقتصاد» دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد.

در این حکم آمده است:
«نظر به مراتب تعهد، تدین، روحیه انقلابی و صلاحیت‌های علمی و تجربیات ارزشمند اجرایی و علمی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشکده اقتصاد» منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از درگاه باری تعالی و با درایت و مدیریت جنابعالی و جلب مشارکت همکاران محترم هیئت علمی و کارکنان محترم زمینه ارتقاء جایگاه رفیع دانشگاه علامه‌طباطبائی در حوزه‌های مهم علمی و آموزشی فراهم شود.

اهم انتظارات از جنابعالی در مدیریت آن دانشکده عبارتست از:

- حضور مستمر و تمام وقت در دانشکده و رسیدگی به امور دانشکده و دانشگاه

نظارت و پیگیری تحقق برنامه‌های راهبردی دانشکده در سال جاری و تلاش جدی برای ارائه برنامه راهبردی دانشکده در سال‌های آتی با توجه به افق‌های ترسیم شده برای برنامه راهبردی دانشگاه

 افزایش سطح کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشکده با تاکید برتحصیلات تکمیلی

 اهتمام ویژه بر کیفیت‌بخشی دوره‌های کارشناسی و استفاده از ظرفیت تمامی استادان در این دوره

تلاش و اهتمام جدی در راستای هدفمندسازی امور علمی، آموزشی و پژوهشی گروه‌های آموزشی برای تحقق نقش حل‌المسائلی پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی

استفاده جدی از ظرفیت گروه‌های آموزشی در راستای تحول در علوم انسانی با تمرکز بر روزآمدی، کارآمدی، اسلامی‌سازی و بومی‌سازی در قالب مبتنی بر برنامه‌های بلند و میان‌مدت

 تلاش در جهت رشد تولیدات علمی‌پژوهشی اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به‌خصوص با نگاه ویژه به اثرگذاری در سطح بین‌المللی با تمرکز بر تولید آثار کثیرالاستناد

- برنامه‌ریزی برای ارتقا سطح شایستگی‌های علمی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی دانشجویان و فراهم کردن زمینه‌های مناسب برای ارتباط با صنعت (جامعه) دانشجویان از طریق مراکز رشد و فناوری»

معتمدی با اهدای لوح، از تلاش‌ها و خدمات ارزنده دکتر تیمور محمدی در مدت مسئولیت ریاست دانشکده اقتصاد دانشگاه، قدردانی کرد.



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شد ​
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران منصوب شد
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد
  • ایمن سازی مسیر رودخانه‌های در پی هشدار بارندگی
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند