Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@19:53:24 GMT

هزار تُن کود شیمیایی غیب شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۱۹۷۷

هزار تُن کود شیمیایی غیب شد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه شنبه پنجم مهر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بنای من همیشه ابتدا تذکر خصوصی به مدیران در خصوص اشتباه‌هاست اما اگر توجه نکنند، با مردم در میان می‌گذارم زیرا مردم، امین ما هستند. یک تخلف تاسف‌آور در حوزه کشاورزی ما اتفاق افتاده که هزار تُن کود شیمیایی که سهمیه یکی از شهرستان‌های خوزستان بوده، مفقود شده و هیچ‌کس هم در این خصوص توضیحی نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم و کشاورزان نباید هزینه این تخلفات را بدهند.

وی درباره بحث انتقال آب از سرشاخه‌های کارون گفت: بدیهی است با انتقال آب کارون مخالفیم اما تاکید دارم مطالبه در این خصوص باید علمی و هماهنگ باشد تا بتوانیم جلوی آن را بگیریم، من جایی گفته بودم چنانچه توانستند حق‌آبه خوزستان را به صورت کامل بدهند، هر چه از آب کارون باقی ماند به استان‌های دیگر منتقل کنند که متاسفانه سخنان من را تقطیع کردند و گفتند فلانی موافق انتقال آب است. من به رئیس سازمان محیط زیست هم گفتم که انتقال آب کارون چه آسیب‌هایی دارد و در این زمینه وی را قانع کردم.

کد خبر 552521 برچسب‌ها نماینده کشاورزی استان خوزستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نماینده کشاورزی استان خوزستان انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی

فرشاد مقیمی ضمن بیان اینکه آب یکی از دغدغه های اصلی و اساسی صنایع در استان هایی مانند سمنان است، ابراز کرد: راهکارهایی مانند بارچاخی و استفاده از پساب برای صنایع در اولویت و دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۱۹ هزار متر مکعب پساب شهری برای استفاده صنایع در شهرک ها و نواحی صنعتی خریداری شده است، افزود: چنین برنامه ای در سمنان نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون وزیر صمت همچنین با بیان اینکه ر برخی از شهرک‌ها ممکن است بازچرخانی پساب، ظرفیت تأمین آب مورد نیاز را نداشته باشد که تأمین آب به روش‌های دیگر در دستور کار است‌، گفت: در برخی از نقاط به دلیل فاصله زیاد محل تأمین تا شهرک صنعتی روی توسعه خطوط انتقال کار کرده‌ایم.‌

مقیمی با اشاره به اینکه به دنبال تدوین مدل مشارکتی برای ورود و سرمایه‌گذاری مردم به حوزه تأمین زیرساخت‌های آب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستیم، بیان کرد: تحقق مشارکت مردم در امر تولید که شعار سال است را عملی و اجرایی کرده و زمینه حضور مردم در سرمایه‌گذاری‌ها را فراهم می‌آوریم.

وی افزود: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه سرمایه‌گذاری انتقال آب به شهرک‌های صنعتی مورد تقاضا صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!
  • سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی
  • کوثری، نماینده تهران: فکر می‌کنم صهیونیست ها اقدامات محدودی انجام دهند/ توصیه می‌کنیم از جنایت‌‌ دست بردارند، و الّا مرگشان زودرس خواهد شد/ اردن باید بداند حمایت از اسرائیل به ضررش خواهد بود
  • مرمت خط انتقال آب محله سنگفرش شوشتر
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال
  • برنامه‌ریزی نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • برنامه ریزی شرکت نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال
  • جدیدترین جزئیات دستمزد ۱۴۰۳ و حق مسکن کارگران ؛ سهم کارگر تقریبا هیچ !