Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@23:03:18 GMT

هشدار کره شمالی به کره جنوبی

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۱۹۸۱

هشدار کره شمالی به کره جنوبی

به گزارش افکارنیوز،

 رسانه‌های دولتی کره شمالی روز یکشنبه به کره جنوبی درباره فرستادن هر گونه ناو جنگی به آب‌های سرزمینی کره شمالی هشدار دادند.

پیونگ‌یانگ در عین حال اعلام کرد جسد تبعه کره جنوبی را که از سوی نیرو‌های کره شمالی کشته شد، در صورتی که در جریان عملیات جستجو پیدا شود، به سئول تحویل خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، روز جمعه پس از آن که ارتش این کشور اعلام کرد نیروهایش این فرد را نزدیک مرز دریایی با کره جنوبی کشته و جسد وی را آتش زده‌اند، عذرخواهی کرد.

خبرگزاری دولتی کره شمالی روز یکشنبه در گزارش خود این مسئله را یک «مورد وحشتناک که نمی‌بایست اتفاق می‌افتاد»، خواند، ولی هشدار داد فعالیت‌های نیروی دریایی کره جنوبی نزدیک مکان این حادثه ممکن است تنش‌ها را تشدید کند. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کره شمالی ارتش نیروی دریایی کره جنوبی کره شمالی ارتش کره جنوبی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی در خراسان شمالی/ باران در راه است

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی از صدور هشدار هواشناسی در استان خبر داد و گفت: آسمان استان روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه بارانی است.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: پیرو پیش‌بینی هواشناسی استان، سطح نارنجی هشدار صادر شده است.

وی افزود: فعالیت این سامانه از ظهر سه‌شنبه آغاز شده است و تا صبح روز پنج‌شنبه ادامه دارد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی وزش باد لحظه‌ای شدید، رگبار باران، تگرگ و مه‌آلودگی را از مخاطرات این سامانه دانست و خاطرنشان کرد: بیشتر نقاط استان به ویژه نیمه غربی در روز سه‌شنبه و نیمه شرقی در روز چهارشنبه این شرایط جوی را دارند.

هاشمی تصریح کرد: کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، جاری شدن سیلاب و روان‌آب و وارد آمدن خسارت به سازه‌های موقت از مخاطرات این سامانه است.

وی گفت: احتمال کاهش هشت تا ۱۰ درجه‌ای دما طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 746748

دیگر خبرها

  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • مانور فضایی کره جنوبی و آمریکا در برابر کره شمالی
  • هشدار مسکو در مورد پیامدهای خطرناک رزمایش‌های ناتو نزدیک مرزهای روسیه
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • هشدار؛ جان زمین در خراسان‌شمالی مکیده می‌شود
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • هشدار هواشناسی در خراسان شمالی/ باران در راه است