Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمایه‌گذار پروژه «رز» در بجنورد که پیش از این خواهان انعقاد فوری قرارداد بود، منتظر بررسی کارشناسی موضوع در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر نشد و در نامه‌ای انصراف خود را از حضور در استان اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پروژه سرمایه گذاری «رز» که بنا بود توسط بخش خصوصی در بجنورد اجرا شود، از سوی سرمایه گذار به نقطه آخر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این پروژه که انتقادات فراوانی از سوی نخبگان جامعه را به خود وارد می دید، بنا بود ۴ هکتار از شهربازی بجنورد را گرفته و در آن ساختمان‌های مسکونی و تجاری بسازد که در نهایت سرمایه گذار از این اقدام منصرف شد.

این در حالی است که بنا بود در جلسات تخصصی شورای شهر، بندهای قرارداد و سایر وجوه حضور سرمایه گذار بررسی شود اما سرمایه گذار که پیش از این نیز نشان داده بود عجله فراوانی برای انعقاد قرارداد دارد، طی نامه ای انصراف خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

سانسور مناظره عدالتخواهی در صداوسیمای خراسان شمالی / گذر زمان راه مناسبی برای کمرنگ کردن پروژه «رز»!

بررسی یک سرمایه‌گذاری پرابهام در بجنورد

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پروژه رز سرمایه گذاری عدالت اجتماعی جنبش دانشجویی شهرداری بجنورد سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر