Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رحیمی گفت: کمک به نیازمندان و دستگیری از ایتام، محرومان و تامین نیازمندی‌های آنان از جمله بارزترین شاخصه‌های پیامبر گرامی اسلام وائمه اطهار(ع) بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه ابهر در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری بیت الاسرار در شهرستان ابهر اظهار کرد: کریم‌ترین انسان‌ها کسانی هستند که با مردم مهربان بوده و در برابر مشکلات آن‌ها احساس وظیفه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام جعفر رحیمی با اشاره به سیره اهل‌بیت (ع) در دستگیری از نیازمندان و فقرا گفت: کمک به نیازمندان و دستگیری از ایتام  و محرومان  وتامین نیازمندی‌های آنان ازجمله بارزترین شاخصه‌های  پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار(ع) بود.

 

وی با تأکید بر رسیدگی به حال محرومان افزود: امدادگری و مددکاری از ویژگی‌های برجسته پیامبر گرامی اسلام وائمه اطهار(ع) بود وآن بزرگواران شخصاً به این کار می‌پرداختند و پیامبر خاتم اسلام  و ائمه اطهار(ع) با دستان پرسخاوت خود نیاز آنان را برآورده و با ایتام به ملاطفت و مهربانی رفتار می‌کردند.

 

امام‌جمعه شهرستان ابهر به ویژگی بارز امام خمینی (ره) نیز اشاره کرد وادامه داد: امام خمینی (ره) به پیروی از سیره پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصوم (ع) نسبت به حال نیازمندان، محرومان و درماندگان احساس مسئولیت داشته و حتی قبل از پیروزی انقلاب نیز خدمات ماندگار و اثربخشی در این زمینه انجام داده‌اند و امروز ما نیز بیش از همیشه نیازمند آموزه‌های اصیل امام (ره) هستیم .

 

حجت‌الاسلام رحیمی ضمن قدردانی از فعالیت‌های اثربخش کمیته امداد استان زنجان به‌ویژه در ایجاد مراکز نیکوکاری آمادگی ائمه جمعه را برای همکاری و همراهی با این مراکز در جهت خدمت به محرومان اعلام کرد.

 

فرماندار شهرستان ابهر نیز در این مراسم ضمن تقدیر از همت کمیته امداد حضرت امام استان در جهت ایجاد مرکز نیکوکاری از خدمات ارزشمند این نهاد در ایجاد مراکزقدردانی کرد.

 

نوروزی با اشاره به نظارت بر عملکرد خیریه ها ومراکز نیکوکاری گفت: اگر خیریه ها و مراکز نیکوکاری عملکرد خود را به صورت شفاف به مردم ارائه دهند؛ اعتماد مردم به این مراکز افزایش یافته و کمک های بیشتری به این مراکز می شود.

 

فرماندار شهرستان ابهر اظهار امیدواری کرد: با عملکرد خوب این موسسات مشکلات نیازمندان برطرف شده وهیچ فرد نیازمندی در شهر نداشته باشیم.

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه ابهر کمیته امداد استان زنجان مرکز نیکوکاری شهرستان ابهر ائمه اطهار ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد استان در خصوص توزیع گوشت در بین نیازمندان بیان کرد: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های نیازمند شناسایی و یک هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان و نیازمندان در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 6086081

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند