Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@07:44:54 GMT

سرمربی بتیس: نمی‌شود هم VAR را برد هم رئال را!

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۲۲۴۸

سرمربی بتیس: نمی‌شود هم VAR را برد هم رئال را!

مانوئل پیگرینی سرمربی بتیس بعد از شکست مقابل رئال مادرید از داوری به شدت انتقاد کرد و گفت شکست دادن همزمان رئال مادرید و VAR غیرممکن است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال بتیس دیروز در خانه خود به مصاف رئال مادرید رفت و با اینکه در بخشهایی از بازی تیم برتر میدان بود ولی در پایان و به لطف پنالتی سرخیو راموس در دقایق پایانی با نتیجه 3-2 شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانوئل پیگرینی سرمربی بتیس بعد از بازی از داوری به شدت انتقاد کرد و گفت شکست دادن همزمان رئال مادرید و VAR ممکن نیست.

 

 

بتیس معتقد بود در نیمه دوم بازی سه تصمیم داوری به نفع رئال گرفته شده که هر سه در نتیجه بازی تاثیرگذار بوده. چه روی گل تساوی رئال در دقیقه 48 که هم گل پذیرفته شد و هم امرسون مدافع بتیس اخراج شد و هم اعلام پنالتی در دقیقه 82 که گل پیروزی بخش رئال را به دنبال داشت.

 

پیگرینی در کنفرانس بعد از بازی گفت: " وقتی قرار است هم با رئال مادرید مبارزه کنید و هم با VAR کار بیش از حد سخت می‌شود. ما در نیمه اول به مراتب بهتر از رئال مادرید بودیم، دو گل زدیم و سه فرصت عالی برای گلزنی داشتیم. نیمه دوم تقریباً برابر بود اما بعد نوبت به کارت قرمز و پنالتی رسید. ما بخش اعظم این نیمه را ده نفره بازی کردیم که خیلی سخت بود".

 

سرمربی بتیس در ادامه گفت: " وقتی در مقابل رئال بازی می‌کنید و با VAR یک بازیکن تان را اخراج می‌کنند و یک پنالتی به ضررتان می‌گیرند کار خیلی سخت می‌شود. طوری که دیگر نمی شود جبران کرد. ولی من از عملکرد بازیکنانم وقتی که هر دو تیم 11 نفره بودند واقعاً راضی هستم".

 

 

رئال بتیس رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال بتیس رئال مادرید سرمربی بتیس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ستایش سیتی: تیم هندبالی که با پا بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی یک تیم هندبال است که با پا بازی می کند. دقت حرکت دادن توپ به حدی است که می توان گفت انگار آن را با دست پاس می دهند. آنها مانند تیم های هندبال خوب، بازی ها را با حوصله پیش می برند تا زمانی که گزینه و فرصت گلزنی درست ظاهر شود. سیتی به هر بازی سرعت مورد نیازش را می دهد. 

آنها گزینه های زیادی نیز در حمله دارند و بازی را تقریباً به میل خود با گریلیش، دی بروینه، برناردو سیلوا، فودن و... اداره می کنند. گواردیولا توانسته ارلینگ هالند را در بازی هایی مانند دیشب برابر رئال، یک گزینه هدف قرار دهد اما در عین حال او حتی مرجع حملات تیمش نبود. 

هالند تقریباً یک مهاجم معمولی در شبکه تو در توی سیتی بود. ستاره نروژی، گاهی اوقات، مجبور است حوصله کرده و تماشا کند که توپ از یک طرف به طرف دیگر می رود بدون اینکه کسی فکر کند باید او را نیز در جریان بازی قرار دهد.

رئال مادرید دیشب مجبور شد با همه اینها روبرو شود، آتشفشانی غیرقابل کنترل که تقریباً غیرممکن است که دهانه را بپوشانیم تا گدازه هایش خارج نشود.

رئال ولی برای دقایق زیادی به این هدف دست یافت. در نیمه اول، آنچلوتی به گواردیولا شوکی زودهنگام داد. دروازه سیتی توسط رودریگو شکار شد و سیتی آنقدر حمله کرد تا اینکه در دقیقه 76 توسط کوین دی بروینه به  گل تساوی رسید. همین گل برای بردن بازی به وقت اضافه کافی بود.

بازیکنان رئال مادرید نیم ساعت پایانی را طوری بازی کردند، انگار اروگوئه‌ای‌های فیلم "انجمن برف (Society of the Snow)"، گرفتار شده در کوه های آند، هستند. آنها مثل قهرمانان فیلم، در بدنه هواپیما نشستند و منتظر گروه نجات ماندند. ناجی رئال، ضیافت پنالتی ها بود.

بردن هندبالیست های سیتی به ضربات پنالتی از قبل برای رئال یک پیروزی کوچک بود چرا که سیتیزن ها امروز تیمی هستند که بهترین فوتبال جهان را بازی می کنند اما وقتی رئال مادرید جلوی شماست، هیچ چیز حتی بهترین بودن در دنیا هم کافی نیست. 

بهترین بازیکن با دستانش ولی آندری لونین بود. قهرمان مسابقه‌ای که می توانست یک قتل عام باشد ولی برای رئال باشکوه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • بلینگام: هر تیمی جز رئال‌مادرید بود، نابود می‌شد
  • در ستایش سیتی: تیم هندبالی که با پا بازی می‌کند
  • گواردیولا: به مزخرف‌ترین شکل به رئال‌‌مادرید باختیم
  • توصیه های کپا آریزابالاگا به لونین پیش از ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است