Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@12:40:55 GMT

تیراندازی در آمریکا 12 کشته و زخمی بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۲۲۶۵

تیراندازی در آمریکا 12 کشته و زخمی بر جای گذاشت

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، در اثر تیراندازی در ساختمانی در شهر«واترلو» در ایالت«آیووا»در آمریکا یک نفر کشته شد و 11 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

«جویل فیتزجرالد» رئیس پلیس شهر واترلو در کنفرانسی مطبوعاتی که تلویزیون های محلی آن را پخش کردند گفت که در این حادثه یک نفر در اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیتزجرالد افزود که 11 نفر در این تیراندازی زخمی شدند که هشت نفر از آنها با گلوله زخمی شدند.

وی تأکید کرد که حال یکی از زخمی ها وخیم است.

رئیس پلیس واترلو در ادامه گفت که دلیل تیراندازی بروز اختلاف در ساختمانی بود که معمولا اعضای باشگاه های موتورسیکلت در آن گرد هم می آیند.

فیتزجرالد در ادامه تصریح کرد که تحقیقات درباره حادثه در جریان است.

 

اخبار مرتبط کشته شدن یک کودک در تیراندازی در ایالت آلابامای آمریکا 12 کشته و زخمی در تیراندازی در مهد اعتراض های اخیر آمریکا 8 زخمی در تیراندازی در ایالت تکزاس آمریکا 7 کشته در تیراندازی ویسکانسین آمریکا+ تصاویر کشته شدن یک تن و زخمی شدن تعدادی دیگر در تیراندازی در آمریکا

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا ایالت آیووا تیراندازی در آمریکا سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا

توفان شن در شهر آتن یونان/ رویترز و خبرگزاری فرانسه برپایی چادر تحصن دانشجویان حامی فلسطین در محوطه دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا/ رویترز پناهجویان در پشت دیوارهای مرزی ایالات متحده آمریکا/ رویترز تحصن و تعطیلی کلاس درس از سوی دانشجویان در کالج امرسون در شهر بوستون ایالت ماساچوست آمریکا در اعتراض به نسل کشی اسرائیل و در حمایت از مردم غزه/ رویترز استقبال از نخست وزیر انگلیس از سوی صدراعظم آلمان در برلین/ خبرگزاری فرانسه کشاورزان ایالت جنوبی "تامیل نادو" هند، در جریان اعتراضی در شهر دهلی جمجمه و استخوان‌هایی را به نمایش می‌گذارند که ادعا می‌کنند بقایای بقایای کشاورزان تامیل است که بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده‌اند. آنها خواستار قیمت بهتر برای محصولات کشاورزی شان هستند./ رویترز بقایای موشک های بالستیک ایرانی در نزدیکی شهر " آراد" در جنوب اسراییل/ رویترز مزرعه گل لاله در هلند/ رویترز تظاهرات علیه قطع بودجه های آموزشی در شهر بوینوس آیرس آرژانتین/ رویترز و خبرگزاری فرانسه رژه خیابانی در صدونهمین سالگرد واقعه نسل کشی ارامنه به دست امپراتوری عثمانی در شهر ایروان ارمنستان/ خبرگزاری فرانسه یک بازدیدکننده از نمایشگاه فناوری در هانوفر آلمان با یک ربات "سنگ – کاغذ- قیچی" بازی می کند./ خبرگزاری فرانسه واکسیناسیون کودکان در یک مرکز بهداشتی در هاندان چین/ DDP کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • معرفی سرگذشت رباعیات خیام و 4 کتاب دیگر
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه