Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدرس موسیقی جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت با تحصیلات مرتبط برای ساز و آواز داشتن حداقل مدرک لیسانس موسیقی برای ساز و آواز خوشرو و خوش برخورد با قدرت انتقال قوی در رشته های نوازندگی گیتار پاپ و فلامنکو، نوازندگی پیانو، نوازندگی کیبورد، نوازندگی ویلون، نوازندگی تار و سه تار، نوازندگی سنتور و ..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. آواز پاپ، آواز سنتی، سلفژ و تئوری موسیقی و ... در محیطی زیبا کاملاً هنری، آرام و شاد سرشار از انرژی های موسیقیایی با حقوق و مزایای عالی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ماره های واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس تلفن 07136334179 موبایل 09022859485 موبایل 09022859484 واتساپ 09022859485 واتساپ 09022859484 آدرس: شیراز فرهنگ شهر بر بلوار اصلی بعد از کوچه 24 درب سوم


 

پربیننده ترین استخدام کارشناس تولید محتوا در یک کلینیک روانشناسی در البرز استخدام کارشناس کنترل کیفیت (رشته شیمی، صنایع) جهت کار در رشت استخدام کارشناس شیمی در یک شرکت تولیدی در تهران استخدام مهندس صنایع، کارمند اداری، طراح صنعتی و کارشناس فروش استخدام کارشناس ساخت و طراحی در یک شرکت بین المللی در قزوین

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت استخدام کارشناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برج آزادی رکورد بازدید را شکست

علیرضا دباغی؛ سرپرست مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی ضمن اعلام خبر بازدید ۱۳۰۰۰ نفری از برج آزادی در هفته اول نوروز، از ثبت رکورد جدید بازدید‌های برج آزادی خبر داد.

وی گفت: مجموعه برج آزادی تهران به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری پایتخت، رکورد بی‌نظیری در جذب بازدیدکننده و گردشگری ثبت کرده است که این رکورد در مقایسه با سال گذشته، ۲۳ درصد افزایش داشته است.

دباغی افزود: با استقبالی که گردشگران نوروزی از این بنای تاریخی دارند، پیش‌بینی می‌شود تا پایان روز ۱۲ فروردین، برج آزادی رکورد قابل‌توجهی را در کارنامه خود ثبت کند.

رواق هنر‌های ایرانی با حضور استادان و هنرمندان همراه با کارگاه آموزشی، غرفه‌های صنایع دستی، موسیقی زنده، نمایشگاه عروسک‌های اقوام ایرانی، نمایشگاه دست‌سازه‌های استان‌ها و بازدید از فضا‌های بازدیدی برج آزادی به همراه بام از ویژه‌برنامه‌های نوروزی آزادی است که تا ۱۲ فروردین برگزار می‌شود.

برج آزادی تا ۱۲ فروردین از ساعت ۹ تا ۲۰ پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • بازدید گردشگران نوروزی از اماکن تاریخی فارس از مرز یک ‌میلیون گذشت
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در اشنویه
  • اکبر گلپا؛ خاموشی صدایی که در گلهای رادیو گل کرد
  • تقدیر استاندار فارس از عملکرد جهادی مدیر کل میراث فرهنگی دیار حافظ
  • بازدید بیش از ۹۰۰ هزار گردشگر از اماکن مذهبی، تاریخی و طبیعی استان فارس
  • برج آزادی رکورد بازدید را شکست
  • نزدیک به ۵ میلیون نفر مسافر نوروزی از اماکن مذهبی تاریخی و طبیعی فارس بازدید داشتند
  • بازدید قریب ۵ میلیون نفر مسافر نوروزی از اماکن مذهبی تاریخی و طبیعی فارس
  • فروش ۶ میلیاردی صنایع‌دستی فارس از بازارچه‌های نوروزی
  • آواز سه نسل خوانندگی در «شهر مناجات»/ با این آلبوم آرام می‌گیرید