Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ایزدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد محموله ها ۳۲۰ هزار تن است که ۳۴ هزار و ۷۸۵ تن گندم به صورت توافقی توسط شرکت مینوی خرمدره از کشاورزان استان خریداری شده چرا که مواد اولیه این شرکت وابسته به گندم است.
به گفته وی، در خرید توافقی توسط صنف و صنعت قیمت بالاتر از نرخ مصوب دولتی بوده و بخش خصوصی مبلغ را به حساب کشاورزان واریز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ استان زنجان گفت: ارزش ۳۲۰ هزار تن محصول راهبردی خریداری شده از کشاورزان استان زنجان ۸۱۳ میلیارد تومان است.
ایزدی اظهار داشت: تاکنون از این مبلغ ۶۵۰ میلیارد تومان به حساب گندمکاران استان واریز شده که مابقی مطالبه کشاورزان تا پایان هفته جاری به حساب آنها واریز می شود.
وی یادآوری کرد: عملا خرید گندم تضمینی در سطح استان به پایان رسیده اما سیلوی غدیر تا ۱۲ مهر خرید تضمینی را ادامه می‌دهد. 
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ استان زنجان گفت: هر کیلوگرم گندم از کشاورزان ۲۵ هزار ریال به نرخ مصوب دولتی خریداری می شود.
به گفته ایزدی، در خرید توافقی اولویت فروش گندم به شرکت ها و کارخانه های داخل استان که مواد اولیه آنها وابسته به این محصول است، می باشد.
ایزدی خاطرنشان کرد: پیش بینی های شده بود که امسال ۲۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شود که در حال حاضر این رقم به ۳۲۰ هزار تن افزایش رسیده است.
به گزارش ایرنا، امسال به منظور سهولت و دسترسی راحت به مراکز عرضه گندم تعداد سیلو ها از ۴۰ به ۴۵ مورد افزایش رسید و ظرفیت سیلوهای استان ۳۰ هزار تن افزایش یافت.
طبق اعلام دولت، سال گذشته هر کیلوگرم گندم با نرخ مصوب ۱۷ هزار ریال از کشاورزان تعیین شده بود که ۲۴۹ هزار تن گندم به  ارزش چهار هزار و ۳۴۶ میلیارد ریال از گندم کاران استان خریداری شد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی گندم خرید تضمینی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی گندم خرید تضمینی زنجان وزارت جهاد کشاورزی گندم خرید تضمینی زنجان اخبار کنکور هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت بیش از ۵۰ هزار تن گندم از مزارع خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، عبدالرضا سیداحمدی گفت: برداشت گندم که مهمترین محصول کشاورزی کشور است از ۲۰ فروردین آغاز شده و ۱۰۵ مرکز خرید این محصول را برعهده دارند.
تاکنون ۵۱ هزار تن گندم کشاورزان توسط مراکز خرید تعاون روستایی، غله و کارخانجات آرد و سایر مباشران خریداری شده و امیدواریم بتوانیم خرید خوبی داشته باشیم تا رضایت کشاورزان جلب شود.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی در خصوص برداشت کلزا نیز گفت: برداشت کلزا نیز از ۱۴ فروردین آغاز شده و تاکنون ۱۲ هزار تن محصول برداشت و در حال حمل به کارخانجات است.
 وی با بیان اینکه امسال بخش خصوصی توانسته بخش عمده‌ای از مطالبات کشاورزان را پرداخت کند اظهار امیدواری کرد: این روند ادامه یابد و کل محصولی که توسط بخش خصوصی خریداری می‌شود در اسرع وقت پرداخت و کشاورزان کشت بعدی تشویق شوند.

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • خرید ۵۱ تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • خرید توافقی ۳۱ هزار تن سیب زمینی
  • ۳۱ هزار تن سیب زمینی در اردبیل خریداری شد
  • پیش بینی خرید تضمینی ۸۰۰هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه
  • برداشت ۵۱ تن گندم از مزارع خوزستان
  • پیش بینی خرید ۳۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان
  • برداشت بیش از ۵۰ هزار تن گندم از مزارع خوزستان